Profesionální recepce

Prezenčně

GARANCE KONÁNÍ

Lektoři

Mgr. Jarmila Skopalová

Mgr. Jarmila Skopalová

Detail lektora

Termín

6. 12. 2022; 10:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

4

Program

• recepční – první tvář společnosti, se kterou se klient setká,
• co vše ovlivňuje první dojem,
• pravidla pro komunikaci s klienty: uvítání, osobní, mailový i telefonický kontakt,
• základní pravidla etikety,
• komunikace s interním klientem – kolegou,
• jak řešit náročné pracovní situace: příklady řešení konkrétních situací z praxe.

Určeno

Určeno recepčním v komerčních společnostech i státní správě, ve zdravotnických zařízeních. Užitečné praktické informace si odnesou také asistentky a office managerky.

Přínos/cíl

Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý dojem.
Odnesete si informace, jak vystupovat, jakj komunikovat s klienty osobně, mailem i po telefonu.
Získáte informace, jak vhodně komunikovat s interním klientem.
Odnesete si poznatky, jak řešit konkrétní situace z praxe.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

3 390 Kč bez DPH

4 102 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

6. 12. 2022
Praha

Cenové varianty

2222530

3 390 Kč

cena bez DPH

4 102 Kč

cena s DPH

222253A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 441 Kč

cena bez DPH

7 794 Kč

cena s DPH

222253B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 153 Kč

cena bez DPH

11 075 Kč

cena s DPH

222253C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 526 Kč

cena bez DPH

13 946 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo