Převodní ceny – aktuální otázky pohledem poplatníků, poradců i daňové správy
Lektoři
Mgr. Ing. Radim Bláha
Termín
30. 4. 2025; 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
6
Program
• shrnutí aktuálního legislativního rámce a judikatorní praxe v rámci ČR, EU a OECD,
• aktuální přístup OECD,
• vymezení základních principů převodních cen a jejich konfrontace s aktuální situací podniků.
• modelové příklady situací, kterým čelí podniky v důsledku mimořádné situace a státních zásahů,
• diskuze o aplikaci obecných principů převodních cen a specifických doporučení OECD,
• modelová řešení a komentář k očekávaným postojům české daňové správy.
Diskuze a odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen zejména pro finanční ředitele, jednatele a další zástupce poplatníků, kteří se v oblasti firemních financí, daní a základů transferových cen orientují a mají zodpovědnost za jejich nastavení a případné vedení daňové kontroly z pohledu poplatníka.
Seminář předpokládá znalost základů problematiky transferových cen, kterým bude věnována jen minimální pozornost.
Přínos/cíl
V rámci semináře bude nejprve stručně připomenut základní koncept a reakce OECD na novou situaci, a následně budou v jeho rámci diskutovány příklady situací, do kterých se dostaly podniky v důsledku vývoje posledních dvou let, a řešení cenových nastavení, která byla zvolena.
Příklady umožní zvolit vhodný přístup. Důraz je kladen na řešení, která jsou nejen přijatelná ze strany daňové správy, ale která také minimalizují administrativní a organizační náročnost při implementaci.
Součástí příkladů jsou rozbory funkčního profilu, identifikace rizik a jejich návaznosti na funkce, otázky entit s omezeným profilem a jejich ziskovost či ztrátovosti a další okolnosti ovlivňující cenová nastavení a soulad s principem tržního odstupu.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
3 190 Kč
cena bez DPH
3 190 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme