Převodní ceny – aktuální otázky pohledem poplatníků, poradců i daňové správy

Prezenčně

Lektoři

Mgr. Ing. Radim Bláha

Mgr. Ing. Radim Bláha

Detail lektora

Termín

30. 4. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• shrnutí aktuálního legislativního rámce a judikatorní praxe v rámci ČR, EU a OECD,
• aktuální přístup OECD,
• vymezení základních principů převodních cen a jejich konfrontace s aktuální situací podniků.
• modelové příklady situací, kterým čelí podniky v důsledku mimořádné situace a státních zásahů,
• diskuze o aplikaci obecných principů převodních cen a specifických doporučení OECD,
• modelová řešení a komentář k očekávaným postojům české daňové správy.

Diskuze a odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména pro finanční ředitele, jednatele a další zástupce poplatníků, kteří se v oblasti firemních financí, daní a základů transferových cen orientují a mají zodpovědnost za jejich nastavení a případné vedení daňové kontroly z pohledu poplatníka.

Seminář předpokládá znalost základů problematiky transferových cen, kterým bude věnována jen minimální pozornost.

Přínos/cíl

V rámci semináře bude nejprve stručně připomenut základní koncept a reakce OECD na novou situaci, a následně budou v jeho rámci diskutovány příklady situací, do kterých se dostaly podniky v důsledku vývoje posledních dvou let, a řešení cenových nastavení, která byla zvolena.

Příklady umožní zvolit vhodný přístup. Důraz je kladen na řešení, která jsou nejen přijatelná ze strany daňové správy, ale která také minimalizují administrativní a organizační náročnost při implementaci.
Součástí příkladů jsou rozbory funkčního profilu, identifikace rizik a jejich návaznosti na funkce, otázky entit s omezeným profilem a jejich ziskovost či ztrátovosti a další okolnosti ovlivňující cenová nastavení a soulad s principem tržního odstupu.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

30. 4. 2025
Praha
30. 4. 2025
Online

Cenové varianty

2500040

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

250004A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

250004B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

250004C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO