Povinnosti mzdových účtáren po uzavření kalendářního roku 2023 a novinky roku 2024

Online + záznam

Lektoři

Vladislava Dvořáková, DiS.

Vladislava Dvořáková, DiS.

Detail lektora

Termín

11. 12. 2023; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

Program

• změny v roce 2023 a změny pro rok 2024 – jak tyto změny ovlivní zúčtování mezd a jak v praxi postupovat, změny v oblasti dohod, změny v oblasti doručování, změny v oblasti práce z domova a další,
• splnění náležitostí pro uplatnění daňových slev a daňového zvýhodnění za rok 2023 a pro rok 2024,
• kdy je nutné nejpozději učinit prohlášení poplatníka,
• jak prokazovat slevy na dani a daňové zvýhodnění pro RZD za rok 2023,
• kdy je možné nejpozději podepsat žádost o roční zúčtování daní,
• kdo je vyloučen ze zpracování ročního zúčtování daně u zaměstnavatele za rok 2023,
• zpětné učinění prohlášení poplatníka,
• kdy je možné nejpozději zpracovat roční zúčtování daní za rok 2023,
• poskytnutí potvrzení o zdanitelných příjmech zaměstnanci; forma, termín, náležitosti tohoto potvrzení,
• vystavení Potvrzení o zdanitelných příjmech po zpracování ročního zúčtování nebo pro podání daňového přiznání,
• mzdové listy za rok 2023 – upozornění, co musí obsahovat mzdový list; náležitosti mzdového listu v roce 2023 a 2024,
• archivace mzdového listu a případně jiných dokumentů, pokud mzdový list neobsahuje veškeré potřebné údaje,
• plnění ZPS – zaměstnavatelé povinní podat hlášení o plnění ZPS, jak správně vyplnit formulář a dopočítat plnění do státního rozpočtu, nejpozdější termín podání – změny pro plnění vyplývající ze zákona o zaměstnanosti,
• vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti a vyúčtování daně vybírané zvláštní sazbou – srážkovou daní, termíny podání, formuláře, jak správně tyto formuláře vyplnit,
• zpracování ELDP – více souběžných pracovněprávních vztahů, jak správně vyplnit ELDP, povinnosti ke SSZ (zasílání dokladů elektronicky),
• změny v dalších souvisejících mzdových oblastech pro rok 2024.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen mzdovým účetním.

Přínos/cíl

Na semináři budete upozorněni na veškeré úkony, které je v mzdové účtárně třeba učinit po uzavření kalendářního roku a také na novinky roku následujícího, které nám výrazně ovlivní zpracování mezd.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 590 Kč bez DPH

3 134 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

11. 12. 2023
Online

Cenové varianty

23A8640

2 590 Kč

cena bez DPH

3 134 Kč

cena s DPH

23A864A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 921 Kč

cena bez DPH

5 954 Kč

cena s DPH

23A864B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 993 Kč

cena bez DPH

8 462 Kč

cena s DPH

23A864C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 806 Kč

cena bez DPH

10 655 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo