Platební karty zaměstnavatele v praxi – krok za krokem – speciálka

Prezenčně

Vzhledem k tomu, že se čím dál více používají platební karty i v podnikatelské sféře, je nutné vyjasnit si pravidla pro jejich používání, protože ne v každé firmě jsou tato pravidla správně dodržována.
Exkluzivně pro 1. VOX a.s.

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

7. 6. 2022; 9:00–13:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

4

Program

• zavedení platebních karet zaměstnavatele,
• osoby oprávněné používat platební karty,
• bezpečné užití platebních karet,
• vydání firemní karty zaměstnanci,
• převzetí karty zaměstnancem,
• nastavení pravidel pro používání platebních karet,
• vymezení účelu pro používání platebních karet,
• používání platebních karet při tuzemských pracovních cestách,
• používání platebních karet při zahraničních pracovních cestách,
• postup použití platební karty pro výběr hotovosti do pokladny,
• vyúčtování plateb a výběrů platební kartou,
• použití platebních karet pro úhradu běžných provozních potřeb,
• směrnice pro používání firemní karty – podrobný návod na sestavení vnitřní směrnice,
• dohoda o odpovědnosti za svěřené prostředky,
• rizika při sjednání pojištění zaměstnanců při zahraničních pracovních cestách (v rámci platební karty),
• evidence platebních karet,
• náležitosti dokladů při platbě kartou,
• účtování výběru platební kartou v průběhu roku,
• účtování výběru platební kartou – dotace pokladny – na konci roku, resp. k rozvahovému dni,
• účtování úhrad platební kartou,
• upozornění na chyby v účtování,
• limity pro platební karty,
• výběr vhodného bankomatu,
• blokace platební karty,
• PIN a jeho změna,
• ztráta platební karty,
• chyby při používání platební karty.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen nejen pro pracovníky účtáren, asistentky a sekretářky všech typů organizací, ale i pro majitele a vedení firem, aby se mohli správně rozhodnout, zda zavedou pro své zaměstnance firemní platební karty, resp. platební karty zaměstnavatele.

Seminář je vhodný jak pro fyzické osoby – podnikatele, tak pro právnické osoby, ale i pro pracovníky státní sféry.

Přínos/cíl

Na semináři se naučíte, jak postupovat v případě používání platebních karet zaměstnavatele – od vydání platební karty příslušnému zaměstnanci, přes metodiku až po zúčtování.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 190 Kč bez DPH

2 650 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

7. 6. 2022
Praha
7. 6. 2022
Online

Cenové varianty

2202150

2 190 Kč

cena bez DPH

2 650 Kč

cena s DPH

220215A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 161 Kč

cena bez DPH

5 035 Kč

cena s DPH

220215B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 913 Kč

cena bez DPH

7 155 Kč

cena s DPH

220215C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 446 Kč

cena bez DPH

9 010 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo