Ochrana osobních údajů v praxi veřejné správy

Prezenčně

Lektoři

Ing. Mgr. Oldřich Kužílek

Ing. Mgr. Oldřich Kužílek

Detail lektora

Termín

15. 4. 2025; 9:00 – 14:30

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5.5

Program

1. Základní logika ochrany soukromí a právní úpravy (předpisy EU a ČR, odchylky a upřesnění).
2. Kroky správce údajů pro zajištění souladu nejen na papíře.
3. Časté chyby – rozsah zpracování, vztahy se zpracovateli a servisem, evidence účelů
4. Časté chyby – právní tituly a zákonnost zpracování (právní povinnost, smlouva, oprávněný zájem, souhlas a další právní tituly, zvláštní – citlivé údaje)
5. Časté chyby – práva subjektů údajů (informace ve formulářích a na webu, žádosti o změny, výmaz, omezení zpracování, export dat, námitka, informace o kamerách)
6. Časté chyby – omezení účelem, minimalizace, přesnost. Kamerové systémy, biometrické vstupní a docházkové systémy,
7. Časté chyby – doba uložení, bezpečnost, incidenty,
8. Časté chyby – vynechání pověřence při rozhodnutí, posouzení vlivu (DPIA), chybná práce se riziky
9. Další chyby při typických situacích (poskytování informací, sledování na pracovišti, použití rodných čísel, bezúhonnost, občanské a další průkazy, kopie dokumentů)

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář pro vedoucí a zástupce všech útvarů, kde se pracuje s osobními údaji, referenty těchto agend, tajemníky, ředitele organizací a jejich odpovědné zástupce, manažery ochrany osobních údajů, pověřence, odpovědné funkcionáře.

Přínos/cíl

Nejčastější chyby a jak je řešit. Prověřte, že si nelžete do kapsy.

Seminář poskytne přehled, jak zpracovávat osobní údaje v souladu se základními pravidly a praktickými postupy podle aktuální rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu osobních údajů. Odhaluje chybné zvyklosti a bezduchou formální setrvačnost, která často vede k deliktům a sankcím.
Probereme i praktické situace, jako nakládání s rodnými čísly, poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím a ochrana osobních údajů (poskytování informací o činnosti orgánů územní samosprávy, zápisy a záznamy zastupitelstev, zveřejňování rozhodnutí orgánů veřejné správy, poskytování informací o platech zaměstnanců veřejné správy), pracovněprávní předpisy (sledování zaměstnanců na pracovišti a ve společných prostorách prostřednictvím kamerových systémů se záznamem, sledování e-mailové komunikace zaměstnanců), osobní údaje a elektronická komunikace – kamerové systémy, e-mailová komunikace, nevyžádaná obchodní sdělení, využití umělé inteligence vzhledem k osobním údajům.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 690 Kč bez DPH

3 255 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

15. 4. 2025
Praha
15. 4. 2025
Online

Cenové varianty

2504080

2 690 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

cena s DPH

250408A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 111 Kč

cena bez DPH

6 184 Kč

cena s DPH

250408B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 263 Kč

cena bez DPH

8 788 Kč

cena s DPH

250408C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 146 Kč

cena bez DPH

11 067 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO