Nastavení provozu pokladny a pokladních operací s vazbou na účetnictví dle právních předpisů pro rok 2025

Online

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

18. 3. 2025 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

• zavedení, případně úprava vedení pokladní hotovosti v souladu s právními předpisy,
• dotace a odvody pokladní hotovosti – nastavení pravidel,
• práva a povinnosti pokladních pracovníků,
• vnitropodnikové směrnice vztahující se k této problematice,
• smlouva o odpvědnosti za svěřené prostředky,
• účetní operace,
• poskytování záloh, druhy záloh,
• vyúčtování záloh,

Používání soukromých platebních karet zaměstnanců při nákupech pro zaměstnavatele -proplatit ci neproplatit?
• druhy a náležitosti účetních a daňových dokladů,
• inventarizace pokladny,
• manka a schodek pokladny,
• vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu,
• nejčastější chyby a problémy v pokladní činnosti,
• zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků,
• účetní operace s platebními kartami a šeky,
• problematika zpracování vyúčtován pracovních cest,
• cizí měna, kursy a přepočty, kursové rozdíly.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pokladním a pokladníkům v podnikatelské i nepodnikatelské sféře. Je vhodný i pro začínající pokladní, protože výklad je veden s vazbou na praxi.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte se správným zavedením systému práce s hotovostí účetní jednotky. Informace o povinnostech zaměstnavatele pro vytovření vhodných pracovních podmínek pokladních, uzavření smlouvy o odpovědnosti za svěřené prostředky v závislosti na vytvořených řádných pracovníách podmínek, zda ji podepsat, či nikoliv. Vazba na vnitropodnikové směrnice, jejich úprava. Správný postup u valutové pokladny. Řádné zajištění inventarizace pokladní hotovosti.

Současně bude okrajově zmíněno i vyúčtování pracovních cest, jen s vazbou na pokladnu, protože některé pokladní mají tuto problematiku ve své pracovní náplni.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

3 290 Kč bez DPH

3 981 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

18. 3. 2025
Online
18. 3. 2025
Praha

Cenové varianty

25A3970

3 290 Kč

cena bez DPH

3 981 Kč

cena s DPH

25A397A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 251 Kč

cena bez DPH

7 564 Kč

cena s DPH

25A397B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 883 Kč

cena bez DPH

10 748 Kč

cena s DPH

25A397C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 186 Kč

cena bez DPH

13 535 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO