Nastavení kontrolního systému a správných postupů v účetnictví s vazbou nejen na povinné vnitřní směrnice
Lektoři
Hana Kovalíková
Termín
26. 3. 2025; 9:00–15:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
6
Program
• platné účetní předpisy a metody pro podnikatele, kteří vedou účetnictví,
• nastavení kontrolního systému a postupů pro potřeby praktických kontrol účetních sestav
• informace k tvorbě vnitřních směrnic účetní jednotky
• doklady, dokumenty a podklady, které jsou nezbytné pro správné vedení účetnictví a pro provádění kontrol,
• nejčastěji se objevující účetní případy ve třídách 0, 1, 2, 3, 5 a 6,
• případy, kde se objevují chyby v zaúčtování, např. účtování záloh a zahraničních faktur,
• předvedení analytického členění ve třídě 5, a to s vazbou na zákon o daních z příjmů, tzn. stanovení účtů daňově i nedaňově účinných,
• vazba na obchodní smlouvy,
• chyby při uzavírání obchodních smluv,
• zajištění správné spolupráce jednotlivých oddělení,
• časté chyby v postupech při kontrole účetních sestav.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pracovníkúm účtáren, účetním firmám, ale i majitelům firem, kteří chtějí mít své účetnictví v pořádku, a chtějí mu v základu porozumět. Určeno pro podnikatelskou sféru.
Přínos/cíl
Základ pro řádnou kontrolu účetnictví spočívá v perfektním nastavení celého kontrolního systému.
Pokud si účetní jednotka nevytvoří kontrolní systém účetnictví, správné postupy, a nebude mít vytvořené vnitřní směrnice (minimálně ty povinné), nemůže mít stoprocentní jistotu, že účetnictví bude v pořádku. Bez toho nelze provádět pravidelné kontroly účetnictví.
Na semináři se dozvíte jakým způsobem nejlépe nastavit celý kontrolní systém, naučíte se pracovat s účetními sestavami a s ostatními nezbytnými podklady a doklady pro účetnictví. S pomocí konkrétních kontrolních vazeb budete umět najít chyby a omyly v účetnictví. Dozvíte se také jakým způsobem stanovi spolupráci s ostaními zaměsstnanci firmy.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme