Náklady na marketing z daňového a účetního pohledu

Prezenčně

Organizuje vaše společnost marketingové aktivity?
Chcete být schopni identifikovat rizikové oblasti z daňové a účetní oblasti? Přijďte na seminář týkající se vybraných nákladů na marketing.
Praktické příklady, workshop.

Lektoři

Ing. Jan Kotala

Ing. Jan Kotala

Detail lektora

Ing. Petr Kolář

Ing. Petr Kolář

Detail lektora

Termín

20. 11. 2023; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• definice marketingových nákladů a vazba na právní předpisy,
• marketingové náklady z pohledu zákona o daních z příjmů,
• marketingové náklady z pohledu zákona o dani z přidané hodnoty,
• příklady marketingových nákladů,
• důkazní břemeno (výše daňové uznatelných nákladů v přiznání).

Propagační akce typu „dárek zdarma“:
• vzorky,
• reklamní předměty, dárky,
• příklad a řešení.

Spotřebitelské soutěže a loterie:
• spotřebitelské soutěže I. – obecné principy,
• loterie x soutěž,
• příklad a řešení.

Bonusy a skonta:
• bonusy a skonta – obecné principy,
• specifické otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu,
• daňové aspekty bonusů a skont,
• marketingový budget u velkoobchodu.

Specifika marketingu u distributorů a daňová uznatelnost nákladů při přeúčtování výrobců a majitelů značek.

Další vybrané problémy:
• věrnostní zákaznické programy,
• náklady na výročí založení společnosti,
• fiktivní reklama – obecné pravidla.

Aktuální judikatura k reklamním a marketingovým nákladům.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména daňovým specialistům, vedoucím finančních a účetních oddělení, manažerům a specialistům marketingových oddělení a všem, kteří chtějí lépe porozumět problematice marketingových aktivit.

Přínos/cíl

Na semináři se zaměříme zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematika bude ilustrována na základě praktických zkušeností a s ohledem k aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu. Dozvíte se například, na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže a jaké jsou daňové aspekty akcí pořádaných pro zákazníky. Jak pracovat s náklady na propagaci firmy včetně nákladů na výročí založení společnosti a jak vyřešit otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu, ad.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 590 Kč bez DPH

3 134 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

20. 11. 2023
Praha
20. 11. 2023
Online

Cenové varianty

2308080

2 590 Kč

cena bez DPH

3 134 Kč

cena s DPH

230808A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 921 Kč

cena bez DPH

5 954 Kč

cena s DPH

230808B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 993 Kč

cena bez DPH

8 462 Kč

cena s DPH

230808C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 806 Kč

cena bez DPH

10 655 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo