Nábor nových lidí: sociální sítě, personální marketing, vedení online pohovorů

Používejte úspěšné metody pro nábor nových lidí.

Lektoři

Pavel Hájek

Pavel Hájek

Detail lektora

Termín

20. 10. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

4 190 Kč

5 070 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• jak optimálně využít sociální sítě pro nábor nových lidí,
• pracovní portály a agregátory,
• personální marketing v praxi,
• jak na vedení pohovoru v online variantě,
• jak na video prezentaci společnosti.

Určeno

Určeno personalistům, specialistům náborových oddělení, manažerům týmů i majitelům firem.

Přínos/cíl

Získáte aktuální informace a orientaci v možnostech, které nabízí dnešní online doba.
Projdeme si online pohovor krok za krokem, probereme postupy při hledání lidí přes sociální sítě. Získáte aktuální poznatky, jak se momentálně využívá nábor přes pracovní portály a agregátory.
Dozvíte se, jak vylepšit váš firemní personální marketing a jak může pomoci video prezentace vaší společnosti.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

20. 10. 2021
Praha
14. 12. 2021
Praha

Cenové varianty

2124830

4 190 Kč

cena bez s DPH

5 070 Kč

cena s DPH

212483A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 991 Kč

cena bez s DPH

9 669 Kč

cena s DPH

212483B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 403 Kč

cena bez s DPH

13 798 Kč

cena s DPH

212483C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

14 426 Kč

cena bez s DPH

17 455 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo