Změny ve mzdové účtárně a personální oblasti pro rok 2025
Lektoři
Vladislava Dvořáková, DiS.
Termín
6. 1. 2025; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• Změny v pracovněprávní oblasti v průběhu roku 2024 a pro rok 2025;
• Flexibilní novela zákoníku práce 2025
• Dohoda o provedení práce v roce 2025 – pojištěný vztah – rozhodná částka pro odvod pojistného;
• Výkaz DPP od 072024 a ONZ (oznámení o nástupu a výstupu);
• Dovolená a dohody konané mimo pracovní poměr – řetězení pracovně právních vztahů a nárok na dovolenou;
• Minimální mzda a zaručený plat v roce 2025 – průlomové změny oproti minulosti;
• Změny v oblasti zdravotního pojištění, pojištěnci státu a další změny, které ovlivňují výpočet zdravotního pojištění u pojištěnců – zaměstnanců; zvláštní vazba; na různé úrovně pojištění u Dohod o provedení práce a Výkaz DPP (povinná součinnost zaměstnavatele);
• Změny v oblasti nemocenského pojištění – nárok na ošetřovné u dalších osob od roku 2025, doklady k nemocenským dávkám elektronicky – ošetřovné, dlouhodobé ošetřovné, PPM a otcovská poporodní péče; sleva na pojistném u starobního důchodce;
• Parametrické změny v oblasti sociálního pojištění pro rok 2025; sociální pojištění u starobních důchodců v roce 2025
• Změny v zákoně o daních z příjmů týkající se závislé činnosti v roce 2024 a 2025, srážková daň, daň zálohová, změny v oblasti slev dle § 35ba zákona o dani z příjmů; benefity – limity pro rok 2025;
• Změny ve mzdové účtárně týkající se srážek ze mzdy – parametrické změny pro výpočet srážek 2025, změny v Insolvenčním zákoně a OSŘ v roce 2024 a 2025; změny ve vyživovaných osobách v roce 2025;
• Plnění podílu ZPS 2025 za rok 2024;
• Další změny týkající se práce mzdových účetních z roku 2024 a rozdíl v povinnostech pro rok 2025;
• Evidence srážek a jednotné hlášení zaměstnavatele 2025 a 2026
• Dotazy účastníků, diskuse.
Určeno
Určeno pro mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled o připravovaných změnách pro rok 2025.
Přínos/cíl
Odnesete si aktuální přehled změn ve mzdové a personální oblasti, které proběhly v roce 2024 a na které navazují očekávané změny v roce 2025.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 990 Kč
cena bez DPH
2 990 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme