Moderní manažerský reporting a KPIs

Prezenčně

Lektoři

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Detail lektora

Termín

10. 5. 2023; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1

Počet výukohodin

6

Program

Systém řízení výkonnosti firmy:
• od strategie přes business model ke KPI`s,
• KPI`s jako indikátory změny výkonnosti,
• nové události a rizika,
• drivery výkonnosti a výkonnostní reporting,
• vnitřní a vnější ukazatale,
• finanční a nefinanční ukazatele,
• reporting skutečnosti a reporting očekávání.

Jak postavit a organizovat systém reportingu:
• top manažerský reporting,
• funkční reporting (obchod, výroba, logistika, servis, ekonomika…),
• napojení reportů na systém porad.

Jak informace zobrazovat, jaké datové a grafické struktury používat.

Určeno

Seminář je určen každému, kdo chce připravovat kvalitní a přehledný reporting, tedy především:
• controllerům,
• odborníkům v oblasti financí a manažerského i finančního účetnictví,
• všem dalším pracovníkům, kteří připravují a zpracovávají reporty.

Přínos/cíl

Moderní manažerský reporting je charakterizován naprostým napojením na strategii a ostatní důležité řídící procesy.
Teprve poté má smysl se zabývat správným výběrem dat a vhodnou vizualizací. Zároveň je důležitý profesionální design a systém technické podpory procesů.

Aplikováním praktických rad, návodů, postupů a dokumentů můžete zrychlit a zlepšit proces rozhodování manažerů a tím získat cennou konkurenční výhodu, která se může výrazně promítnout do lepší výkonnosti společnosti.
Budeme vás k těmto krokům inspirovat.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

PO DOBU VÝLUKY TRAMVAJÍ OD 29. 10. DO 7. 11. 2018. Metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí. Přímo do zastávky Jindřišská jezdí pouze tramvaje č. 3, 6, 9 a 23.

+

5 490 Kč bez DPH

6 643 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

10. 5. 2023
Praha

Cenové varianty

2321080

5 490 Kč

cena bez DPH

6 643 Kč

cena s DPH

232108A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 431 Kč

cena bez DPH

12 622 Kč

cena s DPH

232108B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 823 Kč

cena bez DPH

17 936 Kč

cena s DPH

232108C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 666 Kč

cena bez DPH

22 586 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo