Mezinárodní účetní standardy pro začínající

Prezenčně

Exkluzivně v nabídce 1. VOX a.s.

Lektoři

Robert Mládek

Robert Mládek

Detail lektora

Termín

5. 4. 2022; 9:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

7

+

2 990 Kč bez DPH

3 618 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• cíl účetnictví,
• uživatelé finanční zprávy,
• IFRS versus české předpisy,
• zaúčtování, ocenění a vykazování,
• prvky účetnictví,
• účetní zásady,
• úvod do reálné hodnoty,
• běžný majetek,
• dlouhodobý majetek,
• závazky a kapitál,
• výsledovka.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen především těm, kteří s IFRS teprve začínají. Je proto dobrým prvním krokem pro ty, kteří by rádi nastoupili do firmy, kde se IFRS aplikuje. Je také vhodný pro finanční analytiky, poradce či členy širšího vedení, pro něž je důležitější výsledná finanční zpráva než podrobnosti či postup nutný k jejímu sestavení.

Přínos/cíl

Většina společností v Čechách aplikuje IFRS proto, že jsou členem mezinárodní skupiny. Poměrně malé množství českých firem emituje akcie na burze cenných papírů. Na druhou stranu, přibývá firem, které místo akcií emitují dluhopisy. I na tyto firmy se však vztahuje nařízení ES č. 1606/2002 a zákon č. 563/1991 Sb. § 19a, které použití Mezinárodních standardů finančního výkaznictví upravují.

Mezinárodní účetní standardy, pojem, který se objevuje v zákoně o účetnictví, je překladem International Accounting Standards. IAS se změnil na IFRS (International Financial Reporting Standards doslovně Mezinárodní standardy finančního výkaznictví) především proto, že jeho tvůrci chtěli dát najevo, že IFRS neupravuje účtování (postupy), ale výkaznictví (výstupy). Situaci poněkud komplikuje fakt, že ačkoliv použití IFRS nařizuje zákon, samotné IFRS zákonem nejsou. Proto, na rozdíl od českých předpisů, které nastavují jasné mantinely mimo jiné tím, že upravují postupy účtování, IFRS se podobným procesním věcem nevěnují.

Cílem semináře je proto seznámit účastníky se systémem „založeným na úsudku“, a přiblížit nejen, jak se takový systém aplikuje v praxi, ale jaký by měl být jeho výstup.

Očekávat můžete také nové standardy pro leasing IFRS 16, které zásadně změní dosavadní praxi.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka. Výklad a podkladové materiály jsou dvojjazyčné: anglické a české. Doporučujeme absolvovat navazující kurz „IFRS v praxi – pro pokročilé“, 23. – 25. 5. 2022.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

5. 4. 2022
Praha
5. 4. 2022
Online

Cenové varianty

2200350

2 990 Kč

cena bez DPH

3 618 Kč

cena s DPH

220035A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 681 Kč

cena bez DPH

6 874 Kč

cena s DPH

220035B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 073 Kč

cena bez DPH

9 768 Kč

cena s DPH

220035C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 166 Kč

cena bez DPH

12 301 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo