Mezinárodní účetní standardy II. – speciálka od A do Z
Finanční nástroje a konsolidovaná účetní závěrka podle IFRS.
Lektoři

doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.

doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA
Termín
8. – 10. 8. 2023; 9:00–17:00
Počet výukohodin
21
Program
Vzdělávací program je zaměřen na tři samostatné okruhy:
1. Požadavky IFRS na vykazování a zveřejňování finančních nástrojů.
2. Požadavky IFRS na sestavení konsolidované účetní závěrky, včetně tzv. reportingu pro mateřskou společnost.
3. První přijetí IFRS podle IFRS 1.
8. 8. 2023 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA IFRS 3 – Podnikové kombinace • IFRS 10 – Konsolidovaná účetní závěrka.
9. 8. 2023 • doc. Ing. Dana Dvořáková, Ph.D.
IAS 32 – Finanční nástroje: Vykazování • IFRS 7 – Finanční nástroje: Zveřejňování • IFRS 9 – Finanční nástroje.
10. 8. 2023 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA
IFRS 1 – První přijetí Mezinárodních standardů účetního výkaznictví • případové studie na aplikaci vybraných standardů v praxi, při nichž budou též vysvětleny daňové dopady jednotlivých transakcí podle IAS 12 – Daně ze zisku a požadavky IFRS 13 na oceňování reálnou hodnotou (fair value).
Určeno
Kurz je určen posluchačům, kteří se chtějí seznámit s požadavky IFRS na vykazování finančních nástrojů a na sestavování konsolidované účetní závěrky.
Přínos/cíl
Na praktických příkladech a případových studiích vám lektoři vysvětlí přístupy IFRS k vykazování a oceňování finančních nástrojů a postupy při sestavování konsolidované účetní závěrky.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Kurz je součástí volného cyklu „Mezinárodní standardy účetního výkaznictví (IFRS) – speciálka od A do Z“.
Obsahem kurzu je ucelené téma, lze jej proto absolvovat samostatně.
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Celý cyklus
Cenové varianty
Doporučujeme
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
9 990 Kč
cena bez DPH
9 990 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



