Manažerské účetnictví – sestavení, porozumění a analýza rozpočtu

Sleva Online + záznam

POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA

Lektoři

Ing. Kateřina Kalinová

Ing. Kateřina Kalinová

Detail lektora

Termín

10. 10. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

• náklady z hlediska řízení společnosti,
• propojení manažerského a finančního účetnictví,
• výkaznictví pro plánování,
• rozpočet,
• praktický příklad sestavení rozpočtu výrobní společnosti – soustava rozpočtů končící plánovanými finančními výkazy,
• citlivostní analýza,
• specifika rozpočtů v nevýrobních společnostech (firmy obchodní, firmy nabízející služby, neziskové organizace).

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro všechny neúčetní, kteří se s manažerským účetnictvím a jeho výstupy ve své praxi setkávají, a potřebují získat hlubší vhled do tématu.
Pro aktivní účast na výuce si prosím přineste/připravte vlastní notebooky s přístupem na internet (wifi je k dispozici) a s programem Excel. Pro práci s Excelem stačí naprosto základní uživatelské dovednosti, navíc bude na začátku krátké seznámení se základy potřebnými pro naši práci, takže ani začátečník se neztratí!

Přínos/cíl

Převážně praxe. Manažerské účetnictví je hlavně o pohledu do budoucna a my se v detailu podíváme na jeden z hlavních nástrojů – rozpočet. Společně si ho sestavíme, společně mu porozumíme, společně provedeme analýzu. Workshop zaměřený na praktickou aplikaci získaných znalostí.

Seznámíte se se základními pojmy spojenými s rozpočetnictvím, ale hlavně si rozpočet sami sestavíte. Následně se podíváme na to, jak se s již připraveným rozpočtem pracuje (citlivostní analýza). Rozpočet bude sestaven pro výrobní společnost, ale ukážeme si i specifika rozpočtů jiných typů firem.

Prosíme účastníky, aby si na seminář přinesli/připravili vlastní notebooky.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

2 690 Kč bez DPH

2 152 Kč bez DPH

2 604 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

10. 10. 2024
Online

Cenové varianty

24A226X

2 690 Kč

2 152 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

2 604 Kč

cena s DPH

24A2266

cena pro členy Komory certifikovaných účetních a členy Svazu účetních

2 421 Kč

cena bez DPH

2 929 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

7. 10. 2024

Praha

14 hod

6 990 Kč

5 592 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

7. 10. 2024

Online

14 hod

6 990 Kč

5 592 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

8. 10. 2024

Praha

5 hod

2 690 Kč

2 152 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

8. 10. 2024

Online

5 hod

2 690 Kč

2 152 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO