Likvidace obchodních společností a družstev – právní, účetní a daňový pohled

Prezenčně

Lektoři

Ing. Jana Pilátová

Ing. Jana Pilátová

Detail lektora

JUDr. Josef Holejšovský, Ph.D.

JUDr. Josef Holejšovský, Ph.D.

Detail lektora

JUDr. Lucie Josková, Ph.D., LL.M.

JUDr. Lucie Josková, Ph.D., LL.M.

Detail lektora

Termín

30. 10. 2023; 9:00–18:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

8

Program

9:00–13:00 • Právní část • JUDr. Josef Holejšovský, Ph.D., JUDr. Lucie Josková Ph.D., LL.M.
• zrušení společnosti / družstva (dobrovolné i nucené),
• kdy se likvidace nevyžaduje,
• likvidátor – jmenování, odvolání, působnost a odpovědnost,
• postavení ostatních orgánů společnosti / družstva (valná hromada – jednatel / představenstvo / statutární ředitel – dozorčí rada / správní rada / kontrolní komise) v průběhu likvidace,
• průběh likvidace,
• plnění dluhů společnosti / družstva a oprávnění věřitelů,
• zpeněžení majetku,
• skončení likvidace,
• zánik společnosti / družstva a její výmaz z obchodního rejstříku,
• pokračování likvidace,
• obnovení společnosti / družstva,
• likvidace společnosti / družstva s nedostatkem majetku včetně vztahu likvidace a insolvence.

14:00–18:00 • Účetní a daňová část • Ing. Jana Pilátová
• mimořádná účetní závěrka a povinnosti u daně z příjmů ke dni předcházejícímu dni vstupu do likvidace
• účetnictví, účetní závěrky a daňová přiznání v průběhu likvidace,
• účetní a daňové povinnosti při ukončení likvidace,
• specifika daně z příjmů právnických osob v souvislosti s likvidací,
• problémové účetní a daňové okruhy v souvislosti s ukončením činnosti podnikatelského subjektu.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen všem, kteří se ve své praxi setkávají s likvidací obchodních společností a družstev, popř. těm, kteří likvidaci obchodní společnosti či družstva plánují. Seminář tak ocení zejména podnikoví manažeři, likvidátoři, advokáti a advokátní koncipienti, podnikoví právníci a zaměstnanci ekonomických oddělení společností a družstev, které likvidace čeká.

Přínos/cíl

Po absolvování semináře budete znát detailní průběh likvidace obchodních společností a družstev, a to jak z právního, tak i z účetního a daňového pohledu.
Důraz přitom bude kladen na společnost s ručením omezeným a akciovou společnost.
Spolupráce lektorů ze soukromého a veřejného sektoru vám umožní poznat přístup soudů, akademika i pohled praktikujícího právníka a odborníka/praktika na účetnictví a daně.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

4 130 Kč bez DPH

4 997 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

30. 10. 2023
Praha

Cenové varianty

2307870

4 130 Kč

cena bez DPH

4 997 Kč

cena s DPH

230787A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 847 Kč

cena bez DPH

9 495 Kč

cena s DPH

230787B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 151 Kč

cena bez DPH

13 493 Kč

cena s DPH

230787C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 042 Kč

cena bez DPH

16 991 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo