Kryptoměny – účetní a daňový pohled aktuálně a pro rok 2024

Online + záznam

Výklad a podrobné vysvětlení opřené o problémy z každodenní praxe.

Lektoři

Ing. Lenka Kruntorádová, MBA

Ing. Lenka Kruntorádová, MBA

Detail lektora

Termín

10. 6. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

• legislativní rámec, nutná živnostenská oprávnění,
• MF – sdělení k účtování a vykazování digitálních měn,
• historie bitcoinu a ostatních kryptoměn, regulace krypta,
• členění kryptoměn – BITCOIN, ETHEREUM a ostatní ALTCOINY,
• význam kryptoměn – peníze blízké budoucnosti, protipól fiat měny,
• jak kryptoměny vlastně fungují a jak se těží,kryptopeněženka,
• blockchain – dohledatelnost veškerých operací s kryptoměnami, privátní klíč,
• účetnictví a kryptoměny – vedení skladové evidence, podrozvaha,
• oceňování krypta a jeho inventarizace, vykázání v rozvaze,
• daně a kryptoměny – předmět zdanění,
• zdanění krypta u právnické a fyzické osoby,
• směna kryptoměny za zboží či službu,
• těžba kryptoměny a daně,
• kryptoměny a DPH,
• kryptoměny získané darem či dědictvím a daně,
• krypto a EET,
• krypto a zlato – investice v době inflace,
• rizika a hrozby – volatilita a možnost zákazu krypta,
• makroekonomické dopady a výhled do budoucna.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen všem, kteří mají zájem seznámit se s daňovou a účetní úpravou kryptoměn, a to pro podnikatele i občany – zejména účetním a daňovým pracovníkům, daňovým poradcům ekonomickému managementu či statutárním orgánům s pokročilejšími znalostmi účetních a daňových předpisů.

Přínos/cíl

Cílem semináře je komplexní rozbor problematiky účtování a zdaňování operací s kryptoměnami dle aktuálně platné legislativy pro podnikatele (nikoliv pro banky a finanční instituce).

V průběhu semináře budou účastníci seznámeni s konkrétními aspekty a praktickými dopady jednotlivých operací, a to z pohledu právnických i fyzických osob.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 590 Kč bez DPH

3 134 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

10. 6. 2024
Online
10. 6. 2024
Praha

Cenové varianty

24A2990

2 590 Kč

cena bez DPH

3 134 Kč

cena s DPH

24A299A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 921 Kč

cena bez DPH

5 954 Kč

cena s DPH

24A299B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 993 Kč

cena bez DPH

8 462 Kč

cena s DPH

24A299C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

8 806 Kč

cena bez DPH

10 655 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO