Jak zvládnout digitalizaci daní a účetnictví

Online + záznam

Lektoři

MVDr. Milan Vodička

MVDr. Milan Vodička

Detail lektora

Termín

22. 5. 2026; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

Program

• Digitální legislativa EU a ČR – co můžeme, co musíme?
• Současný a nový zákon o účetnictví z pohledu digitalizace
• Umělá inteligence a možnosti jejího využití v účetnictví
• Elektronické faktury budou povinné, kdy a kde?
• Jak správně digitalizovat účtenky a papírové listiny
• Druhy elektronických podpisů a jejich použití (včetně „úředně ověřeného podpisu“)
• Dá se bankovní identita využít pro účetní?
• Jak zajistit požadavky kladené na digitální písemnosti
• Elektronické ověřování údajů – co lze zjistit přes internet
• Portály MOJE daně, ePortál ČSSZ, justice.cz, mojeVZP a další
• Ukládání elektronických písemností – zajištění neměnnosti a průkaznosti
• Elektronická komunikace – email, ISDS, výhody, úskalí dle judikatury
• Postup při přechodu na digitální účetnictví a příklad účetní směrnice
• Rizika a hrozby v oblasti IT, jak se jim vyhýbat
• Otázky, diskuse, praktické tipy

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména účetním, auditorům, asistentům daňových poradců nebo advokátů, podnikatelům, členům statutárních orgánů apod.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte se změnami a novinkami v rámci přechodu do digitálního věku se zaměřením na daně a účetnictví. Kromě legislativy a judikatury budou probrány i stěžejní systémy státní správy s ukázkami funkcionality a možností. Nebude chybět ani řada tipů a postřehů z reálné praxe a úprava digitalizace v novém zákonu o účetnictví.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

3 069 Kč bez DPH

3 713 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

22. 5. 2026
Online
29. 1. 2026
Praha
29. 1. 2026
Online
22. 5. 2026
Praha

Cenové varianty

26A2000

3 069 Kč

cena bez DPH

3 713 Kč

cena s DPH

26A200A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 831 Kč

cena bez DPH

7 056 Kč

cena s DPH

26A200B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 286 Kč

cena bez DPH

10 026 Kč

cena s DPH

26A200C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 435 Kč

cena bez DPH

12 626 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

1. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

1. 12. 2025

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

2. 12. 2025

Praha

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Prezenčně AKREDITOVÁNO

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Iveta Vosecká - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).