Jak správně stanovit pravidla pro vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2025, valutová pokladna, použití platebních karet

Online

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

27. 3. 2025; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

5

Program

• vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest zahraničních po platnosti zákoníku práce č. 262/2006 Sb. upravujícího problematiku pracovních cest,
• určení osob, kterým přísluší cestovní náhrady,
• vymezení základních pojmů – zahraniční pracovní cesta, pravidelné pracoviště, doba trvání zahraniční pracovní cesty,
• sestavení příkazu k pracovní cestě,
• nárokové náhrady – jízdné, ubytování, stravné a ostatní nutné výdaje spojené s pracovní cestou,
• problematika krácení stravného,
• poskytování kapesného,
• paušalizace cestovních náhrad,
• poskytování záloh na pracovní cesty a jejich vyúčtování,
• pojištění zaměstnanců při zahraničních pracovních cestách
• vazba cestovních náhrad na zákon o daních z příjmů č. 586/1992 Sb. a na vnitropodnikové směrnice,
• použití platební karty,
• směna peněz na jinou měnu, doložení směny,
• pracovní cesta ve více zemích,
• přerušení pracovní cesty,
• kursy, kursové rozdíly,
• valutová pokladna,
• nejčastější chyby a jejich oprava.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům, pokladním, a to jak z podnikatelské, tak i ze státní i nestátní neziskové sféry.

Seminář je tajé vhodný pro majitele firem a vedoucí pracovníky, kteří vysílají své zaměstnance na pracovní cesty.

Přínos/cíl

Řádné nastavení postupu při vyúčtování zahraničních pracovních cest včetně správného vypracování vnitřních směrnic usnadní práci nejen zaměstnanců vyslaných na pracovní cestu, ale také pracovníkům, kteří mají na starosti vyúčtování. Důležité informace o pojištění a odpovědnosti zaměstnanců při pracovních cestách..

Práva a povinnosti obou stran, zaměstnavatele i zaměstnance, jsou jasně daná. Nedodržování příslušných právních předpisů podléhá sankcím. Seznámení s některými judikáty.

Na semináři se seznámíte s praktickými postupy při nastavení praktického postupu pro vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2025 s tím, jak nejépe řešit vzniklé problémy, které často způsobí nejen zaměstnavatelé, ale i zaměstnanci.

Dozvíte se, jaké postupy mají být uvedené ve vnitropodnikové směrnici, a jak postupovat v případě, když někteří zaměstnavatelé, ale často i zaměstnanci, nechtějí dodržovat nutné právní předpisy.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

3 290 Kč bez DPH

3 981 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

27. 3. 2025
Online
27. 3. 2025
Praha

Cenové varianty

25A3980

3 290 Kč

cena bez DPH

3 981 Kč

cena s DPH

25A398A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 251 Kč

cena bez DPH

7 564 Kč

cena s DPH

25A398B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 883 Kč

cena bez DPH

10 748 Kč

cena s DPH

25A398C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 186 Kč

cena bez DPH

13 535 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO