Jak se vyhnout nejčastějším chybám při uzavírání a realizaci smluv v obchodní praxi

Prezenčně

Praktické návody pro uzavírání smluv.
Příklady a doporučení z praxe.

Lektoři

Mgr. Jiří Lehečka

Mgr. Jiří Lehečka

Detail lektora

Termín

12. 12. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• nejčastější chyby a nedostatky,
• kdo je oprávněn za podnikatele smlouvu uzavřít, jaké normy jsou přísné a od kterých se lze odchýlit,
• význam překvapivých ujednání ve smlouvě,
• předsmluvní odpovědnost,
• reklamace vad po novele občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele,
• předkupní právo a jeho změny po novele občanského zákoníku,
• postup při uzavírání smlouvy, forma smlouvy a její změny,
• smlouva o smlouvě budoucí
• výklad klíčových ustanovení kupní smlouvy a smlouvy o dílo a vzájemné odlišnosti,
• omezení obsahu smluv – ochrana slabší strany,
• změna závazků: změna obsahu smlouvy, změna dlužníka, věřitele,
• formulářové smlouvy, obchodní podmínky (a jejich konflikt), rámcové smlouvy,
• povinnosti smluvních stran a následky jejich porušení – kontraktační doporučení,
• předání a převzetí věci, přechod nebezpečí škody na věci – specifikace možných případů u obou smluvních stran a jejich variantní řešení,
• nabytí vlastnictví a vedlejší ujednání,
• přechod dluhů a přistoupení k dluhům,
• zajištění a utvrzení dluhu, smluvní pokuty,
• jak reklamovat a uplatnit práva z odpovědnosti za vady,
• jak nastavit ukončení smlouvy v případě porušení povinností (výpověď, odstoupení),
• výhody a úskalí rozhodčích doložek ve smlouvách, registr smluv.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro všechny zájemce z řad široké odborné veřejnosti, kteří se ve své praxi zabývají přípravou, uzavíráním a realizací zejména kupních smluv a smluv o dílo, včetně zřizování zajišťovacích institutů, tj. zejména pro podnikatele, pracovníky obchodních a finančních oddělení společností.

Přínos/cíl

Seminář vás seznámí s nejčastějšími chybami a nedostatky při uzavírání a realizaci smluv (předání, reklamace vad, uplatnění smluvních sankcí atd.) a navazující rozhodovací praxí soudů.
Získáte aktuální poznatky o zkušenostech z praxe při uzavírání a realizaci zejména kupních smluv a smluv o dílo a obdržíte detailní návod, na co se v klíčových ustanoveních smluv zaměřit, a jak vhodně upravit vzájemná práva a povinnosti a rozložit rizika mezi obě smluvní strany.
Obdržíte doporučení z obchodní praxe ke vhodným postupům při plnění vzájemných povinností ze smluv a zajištění dodržení povinností vyplývajících ze smluv.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 690 Kč bez DPH

3 255 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

12. 12. 2024
Praha
12. 12. 2024
Online

Cenové varianty

2401410

2 690 Kč

cena bez DPH

3 255 Kč

cena s DPH

240141A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 111 Kč

cena bez DPH

6 184 Kč

cena s DPH

240141B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 263 Kč

cena bez DPH

8 788 Kč

cena s DPH

240141C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

9 146 Kč

cena bez DPH

11 067 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

5. 8. 2024

Praha

6 hod

5 590 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

5. 8. 2024

Online

6 hod

5 590 Kč

cena bez DPH

Online

6. 8. 2024

Praha

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 8. 2024

Online

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO