DPH při obchodu mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi aktuálně a pro rok 2025

Online + záznam

Lektoři

Ing. Zdeněk Kuneš

Ing. Zdeněk Kuneš

Detail lektora

Termín

14. 11. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

Obchodování se zbožím mezi členskými státy:
• pořízení zboží z jiného členského státu (§ 16),
– definice,
– stanovení místa plnění,
-povinnost přiznat daň,
– nárok na odpočet daně, daňové doklady, uvádění v KH,
• dodání zboží do jiného členského státu,
– povinnost přiznat plnění (§ 22),
– daňový doklad,
– osvobození od daně (§ 64) – DIČ, uvedení v SH, prokazování přepravy zboží, nařízení Rady 282/2011,
• třístranný obchod (§ 17) – podmínky, daňové doklady, uvádění v SH,
• řetězové obchody (§ 7) – osvobozené dodání zboží,
• uplatnění DPH u konsignačních skladů (§ 18).

Poskytování služby mezi členskými státy:
– základní pravidlo pro stanovení místa plnění,
– přepravní služby,
– služba vztahující se k nemovité věci poskytnutá v jiném členském státě,
– uvádění v daňovém přiznání a v souhrnném hlášení.

Dovoz a vývoz zboží:
• dovoz zboží –
– povinnost přiznat daň,
– stanovení základu daně,
– nárok na odpočet daně,
– daňové doklady,
– uvádění v daňovém přiznání,
– osvobození od daně při dovozu zboží,

• vývoz zboží –
– uskutečnění vývozu zboží,
– daňové doklady,
– prokazování vývozu zboží, rozhodnutí CÚ o vývozu zboží, jiné důkazní prostředky,
– uvádění v daňovém přiznání.

Evidence přeshraničních plateb.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro účetní a daňové poradce plátců daně, kteří obchodují v rámci Evropské unie, poskytují služby, uskutečňují dovoz nebo vývoz zboží.

Přínos/cíl

Na semináři získáte aktuální a hlubší vhled do problematiky uplatňování DPH mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi. Budete mít prostor pro diskuzi.

Poznámka

Program bude upřesněn s ohledem na legislativní vývoj.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 790 Kč bez DPH

3 376 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

14. 11. 2024
Online
14. 11. 2024
Praha

Cenové varianty

24A2890

2 790 Kč

cena bez DPH

3 376 Kč

cena s DPH

24A289B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 533 Kč

cena bez DPH

9 115 Kč

cena s DPH

24A289A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 301 Kč

cena bez DPH

6 414 Kč

cena s DPH

24A289C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

9 486 Kč

cena bez DPH

11 478 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

20. 9. 2024

Online

4 hod

2 590 Kč

2 072 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

23. 9. 2024

Praha

6 hod

2 890 Kč

2 312 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

23. 9. 2024

Online

6 hod

2 890 Kč

2 312 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

25. 9. 2024

Praha

5 hod

2 690 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO