Digitální účetnictví, daně a komunikace
Lektoři

MVDr. Milan Vodička
Termín
18. 10. 2023; 9:00–13:00
Počet výukohodin
4
Program
• konec éry papíru, nástup digitálních písemností,
• nová legislativa EU a ČR – aktuální situace i výhled do budoucna,
• právo na digitální služby – nový český zákon, přináší zásadní zlom?,
• změny a novinky v komunikaci, identifikaci, včetně BankID ad.,
• jak budeme zveřejňovat elektronickou účetní závěrku?,
• novela daňového řádu, nový portál MoJe Daně,
• umíte zajistit požadavky kladené na digitální písemnosti?,
• elektronické ověřování údajů – co lze zjistit přes internet,
• digitální registry, rejstříky, výpisy, evidence,
• ukládání písemností – zajištění neměnnosti a průkaznosti,
• jak používat datovou schránku, novinky, tipy, judikatura,
• doručování datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu,
• náhrada podpisu použitím datové schránky,
• kde všude můžeme využít datovou schránku? A kdy musíme?,
• autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak,
• příklady digitalizace dokladů, účetní směrnice,
• rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen zejména účetním, auditorům, asistentům daňových poradců nebo advokátů, podnikatelům, členům statutárních orgánů, a dále všem, v jejichž pracovní agendě je elektronická komunikace.
Přínos/cíl
Na semináři se seznámíte s aktuální situací ohledně přechodu na digitální písemnosti a komunikaci jak s orgány veřejné moci, tak i soukromoprávními. Seminář se zabývá otázkami, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, a jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků.
Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou i aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.
V otázkách elektronické komunikace je pozornost zaměřena především na datové schránky, ale i elektronickou poštu a portály.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
6 290 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



