Cestovní náhrady po novele zákoníku práce včetně zaúčtování a daňových dopadů
Lektoři
RNDr. Petr Beránek
Termín
14. 2. 2025; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
• předpisy vztahující se k cestovním náhradám,
• složky cestovních náhrad,
• výpočet tuzemského i zahraničního stravného a kapesného,
• náhrady za použití vlastního vozidla,
• posuzování dalších výdajů v souvislosti s pracovními cestami,
• zahájení a ukončení pracovní cesty,
• cestovní náhrady při cestách z domova na pracoviště,
• poskytování záloh na pracovní cesty v hotovosti, platební kartou,
• použití vlastní platební karty zaměstnance,
• problematika směny dalších měn u zahraničních služebních cest (ve kterých nebyla vyplacena záloha),
• problematika vracení zbylých zahraničních měn a účtování měn, kterých ČNB nevyhlašuje kurs
• použití kursů měn při zaúčtování cestovních náhrad,
• pracovní cesty statutárních a dalších orgánů neziskových organizací,
• daňová uznatelnost a dodaňování nadlimitních cestovních náhrad,
• cestovní náhrady a možnost uplatnění DPH,
• důsledky pracovních cest pro silniční daň.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen zejména pro účetní a pro personalisty určující výši cestovních náhrad.
Přínos/cíl
Na semináři se dozvíte vše, co je potřeba pracovním cestám a cestovním náhradám.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 480 Kč
cena bez DPH
5 480 Kč
cena bez DPH
2 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme