Základy DPH se zaměřením na obchodování se zbožím mezi členskými státy, poskytování služeb do jiných členských států, dovoz a vývoz zboží (on-line)

Online + záznam

Lektoři

Ing. Zdeněk Kuneš

Ing. Zdeněk Kuneš

Detail lektora

Termín

23. 10. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

• předmět daně z přidané hodnoty,
• registrace identifikované osoby,
• stanovení místa plnění při dodání zboží a poskytnutí služby,
• prodej zboží na dálku,
stanovení místa plnění při poskytnutí služby, služby vztahující se k nemovité věci a ostatní služby,
• dovoz zboží, dodání zboží, poskytnutí služby,
• pořízení zboží z jiného členského státu, stanovení místa plnění, povinnost přiznat daň, nárok na odpočet daně,
• třístranný obchod,
• režim skladu,
• obchodování s novými dopravními prostředky v EU,
• povinnost přiznat daň dodání zboží do jiného členského státu, dovoz zboží, poskytnutí služby,
• daňové doklady, vystavování – vynaložení úsilí o doručení, náležitosti, uchování, daňové doklady při dovozu a vývozu zboží,
• oprava základu daně, opravy chyb a omylů, opravný daňový doklad,
• dodání zboží v rámci EU, prokazování přepravy zboží,
• dovoz a vývoz zboží, daňové doklady,
• služby související s vývozem a dovozem zboží,
• osvobození od daně při dovozu zboží,
• nárok na odpočet daně, podmínky pro uplatnění nároku na odpočet daně,
• kontrolní hlášení, vyplňování, pokuty, promíjení,
• souhrnné hlášení,
• zvláštní režim jednoho správního místa – režim mimo EU, režim EU
• evidence přeshraničních plateb.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Kurz je určen pro ekonomické pracovníky a manažery, kteří se potřebují zorientovat v základní problematice při uplatňování přeshraničních plnění v rámci EU a u dovozu a vývozu zboží.

Přínos/cíl

Pomocí názorných příkladů získáte na kurzu základní přehled o problematice DPH při uplatňování přeshraničních plnění v rámci EU, při dovozu a vývozu zboží.

Jaký je princip fungování DPH u plátců?
Kdy vznikne identifikovaná osoba?
Jaké povinnosti má plátce?
Jaké jsou nejčastější chyby v oblasti DPH v praxi?
Jaké údaje se vykazují v kontrolním hlášení?

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

23. 10. 2024
Online
23. 10. 2024
Praha

Cenové varianty

24A2840

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

24A284A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

24A284B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

24A284C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

6. 8. 2024

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 8. 2024

Praha

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 8. 2024

Online

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO