Úvod do US GAAP pro začínající

Prezenčně

Exkluzivně v nabídce 1. VOX a.s.

Lektoři

Robert Mládek

Robert Mládek

Detail lektora

Termín

11. 9. 2023; 9:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

7

Program

• cíl účetnictví a uživatelé finanční zprávy,
• US GAAP versus české předpisy,
• zaúčtování, ocenění a vykazování,
• reálná hodnota,
• běžný majetek (včetně uznávání výnosů),
• dlouhodobý majetek (včetně leasingu),
• závazky a kapitál,
• výsledovka.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen těm, kteří by se rádi seznámili s US GAAP. Vedle těch, kteří uvažují o nástupu do účetního oddělení americké firmy, školení často navštěvují lidé z firem, které právě převzal nový americký vlastník, nebo do kterých vstoupil významný americký investor. Účast je také přínosná pro české firmy, které založily nebo by rády založily pobočku v USA, nebo plánují navázat hlubší spolupráci s americkým partnerem. Seminář také navštěvují auditoři, finanční poradci či pracovníci IT.

Přínos/cíl

Přestože se globalizace v posledních letech poněkud zpomalila, na českém území stále působí mnoho firem s americkým společníkem, a nové se stále objevují. Přestože každá česká právnická osoba musí dodržovat české účetní zákony, firmy s americkým vlastníkem často musí vedle toho reportovat do USA podle US GAAP.
Úvod do „US GAAP pro začínající“ je proto přínosný právě pro ty, kteří se v takové situaci nově ocitli.

Samotné školení je rozděleno do dvou částí. První probírá US GAAP obecně. Druhá se pak věnuje vybraným tématům podrobněji. Vedle výkladu školení také obsahuje řadu praktických příkladů toho, jak konkrétní požadavky US GAAP uvést do praxe.

Seminář je interaktivní a nabízí účastníkům prostor nejen pro otázky, ale také diskuzi o situacích, kterým musí sami ve svém profesním životě čelit.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Výklad a podkladové materiály jsou dvojjazyčné: anglické a české.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

3 190 Kč bez DPH

3 860 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

11. 9. 2023
Praha
11. 9. 2023
Online

Cenové varianty

2301740

3 190 Kč

cena bez DPH

3 860 Kč

cena s DPH

230174A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 061 Kč

cena bez DPH

7 334 Kč

cena s DPH

230174B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 613 Kč

cena bez DPH

10 422 Kč

cena s DPH

230174C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 846 Kč

cena bez DPH

13 124 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

5. 6. 2023

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Novinka Online

5. 6. 2023

Online

6 hod

2 890 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

6. 6. 2023

Praha

20 hod

9 990 Kč

cena bez DPH

IES Prezenčně

6. 6. 2023

Online

20 hod

9 990 Kč

cena bez DPH

Online + záznam IES

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo