US GAAP – pro pokročilé
Lektoři
Robert Mládek
Termín
19. - 21. 5. 2025, 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
18
Program
● úvod do problematiky,
● zaúčtování, ocenění, vykazování,
● reálná hodnota,
● peníze a krátkodobé investice (přehled),
● pohledávky: smluvní majetek, uznání výnosů (ocenění), příklady,
● zásoby: klasifikace, ocenění, příklady, uznání výnosů (načasování),
● časové rozlišení a dohadné položky,
● hmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, komponenty, životnost a odpisy,
● nehmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, goodwill,
● leasing,
● závazky,
● vlastní kapitál,
● výsledovka, uznání výnosů (služby a POC),
● impairment,
● volitelná témata (segmenty, cizí měny, finanční nástroje, atd.).
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen těm, kteří se již seznámili s US GAAP a rádi by prohloubili své znalosti. Je zaměřen na ty, kteří v prostředí US GAAP již nějakou dobu pracují a rádi by se posunuli dál. Kromě dceřiných společností amerických firem, mají o US GAAP zájem české firmy, které založily nebo plánují založit dceru na území Spojených států. Protože USA nemá zákon o účetnictví podobný tomu českému, podnikatelé se obecně nemusí trápit s US GAAP do doby, než obrat jejich firmy nepřekročí stanovené hranice, nebo firma neemituje cenné papíry (pokud nevyužije výjimku pro foreign private issuers). O US GAAP také mívají zájem české firmy, které by rády oslovily amerického partnera či investora. Například, pokud někdo uvažuje o tom, že by svou firmu prodal americkému investorovi, není nutné, aby nejprve zavedl US GAAP. Nicméně, pokud se vezme do úvahy, že cena v takovém trade sale se často odvíjí od vykázaných hodnot, je výhodné tyto hodnoty prezentovat nejen v podobě, která amerického investora osloví, ale také prezentuje firmu v tom nejlepším světle, které US GAAP umožňuje.
Přínos/cíl
Postup ve firmě, kde se US GAAP aplikuje, zpravidla nevyžaduje jen hlubší znalost standardů, ale také nové odpovědnosti, především ty, které vyplývají ze zákonů jako Sarbanes-Oxley. Rovněž vyžaduje schopnost jednat nejen s auditory (interními i externími), ale také s vedením společnosti. Vedle neustále aktuálních oblastí jako výnosy, leasing či reálná hodnota, školení probírá pokročilejší témata jako goodwill, contingent liabilities a impairment.
Aby bylo co nejužitečnější, školení účastníkům nejen nabízí možnost klást dotazy, ale také se zapojit do diskuze, a tím ovlivnit nejen výběr témat (ne všechna témata jsou volitelná), ale i hloubku, do které se probírají. Kromě výkladu o standardech, program přináší také stovky příkladů, jak standardy uvést do praxe. Velká část těchto příkladů je také na stránkách ifrs-gaap.com/policies-and-procedures. V semináři jsou ale prezentovány i jejich verze v českém jazyce. Materiál je dvojjazyčný, seminář probírá základní účetní angličtinu, a upozorňuje na místa, kde často dochází k nedorozumění.
Poznámka
Postupy, účetní politika, řešení praktických příkladů, diskuze.
Exkluzivně pro 1. VOX a.s.
Obdržíte bohaté studijní materiály.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 990 Kč
2 392 Kč
cena bez DPH
2 990 Kč
2 392 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
2 312 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme