US GAAP – pro pokročilé
Lektoři
Robert Mládek
Termín
3. – 4. 12. 2024, 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
12
Program
● úvod do problematiky,
● zaúčtování, ocenění, vykazování, reálná hodnota,
● peníze a krátkodobé investice (přehled),
● pohledávky: smluvní majetek, uznání výnosů (ocenění), příklady,
● zásoby: klasifikace, ocenění, příklady, uznání výnosů (načasování),
● časové rozlišení a dohadné položky,
● hmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, komponenty, životnost a odpisy,
● nehmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, goodwill,
● leasing,
● závazky a vlastní kapitál,
● výsledovka, uznání výnosů (služby a POC),
● impairment,
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen těm, kteří se již seznámili s US GAAP a rádi by prohloubili své znalosti. Je zaměřen na ty, kteří v prostředí US GAAP již nějakou dobu pracují a rádi by se posunuli dál. Kromě dceřiných společností amerických firem mají o US GAAP zájem české firmy, které založily nebo plánují založit dceru na území Spojených států. Protože USA nemá zákon o účetnictví podobný tomu českému, podnikatelé se obecně nemusí trápit s US GAAP do doby, než obrat jejich firmy nepřekročí stanovené hranice, nebo firma neemituje cenné papíry (pokud nevyužije výjimku pro foreign private issuers). O US GAAP také mívají zájem české firmy, které by rády oslovily amerického partnera či investora. Například, pokud někdo uvažuje o tom, že by svou firmu prodal americkému investorovi, není nutné, aby nejprve zavedl US GAAP. Nicméně, pokud se vezme do úvahy, že cena v takovém trade sale se často odvíjí od vykázaných hodnot, je výhodné tyto hodnoty prezentovat nejen v podobě, která amerického investora osloví, ale také prezentuje firmu v tom nejlepším světle, které US GAAP umožňuje.
Přínos/cíl
Postupy, účetní politika, řešení praktických příkladů.
Obdržíte bohaté studijní materiály.
Exkluzivně v nabídce 1. VOX a.s.
podobné jako prezenční seminář US GAAP – pro pokročilé i tato online verze probírá všechny nejdůležitější oblasti US GAAP. Na rozdíl od živého semináře, online formát umožní probrat stejný rozsah za dvě třetiny doby.
Pravdou je, že online školení nikdy nebude tak interaktivní jako živé, ale pro některé účastníky, zvlášť ty, kteří se těžko mohou uvolnit na tři celé dny, je toto spíš výhoda než komplikace.
Seminář neobsahuje jen výklad, ale také stovky příkladů. Velká část těchto příkladů je také na stránkách ifrs-gaap.com/policies-and-procedures. V semináři jsou ale prezentovány i jejich verze v českém jazyce.
Poznámka
Výklad a podkladové materiály jsou dvojjazyčné: anglické a české.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme