Účtování dotací
Lektoři
Martin Košta
Termín
30. 5. 2025; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
• rozlišení a rozdělení darů, dotací a grantů pro účetnictví,
• zásady účtování dotací,
• pořizování dlouhodobého majetku z dotací,
• technické zhodnocení hrazené z dotací,
• dotace určené na provoz,
• oddělené vykazování nákladů,
• účtování dotací dle národní účetní rady (interpretace I-14, I-22, I-27 a I-28),
• vykazování grantu v cizí měně,
• dotace poskytnuté na období delší než účetní rok,
• dotace k ceně,
• dotace z pohledu daně z příjmů právnických osob,
• dotace a DPH,
• vykázání dotací v příloze účetní závěrky a nejčastější chyby v dotacích.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen hlavním účetním, účetním, finančním a ekonomickým pracovníkům podnikatelského ale i neziskového sektoru.
Přínos/cíl
Na semináři se seznámíte s celým procesem účtování dotací a jejich specifika u podnikatelského, ale i neziskového sektoru. Dozvíte se, jak účtovat o provozních, ale i investičních dotací. Kromě účtování dotací bude probrána i problematika vykazování oddělených nákladů nebo dotací v cizí měně. Budou probrány jednotlivé interpretace národní účetní rady týkající se dotací a v neposlední řadě se i dozvíte problematiku nejčastějších chyb při účtování, vyúčtování nebo vykazování dotací.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
2 152 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme