Účtování dotací

Prezenčně

Lektoři

Martin Košta

Martin Košta

Detail lektora

Termín

30. 5. 2025; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• rozlišení a rozdělení darů, dotací a grantů pro účetnictví,
• zásady účtování dotací,
• pořizování dlouhodobého majetku z dotací,
• technické zhodnocení hrazené z dotací,
• dotace určené na provoz,
• oddělené vykazování nákladů,
• účtování dotací dle národní účetní rady (interpretace I-14, I-22, I-27 a I-28),
• vykazování grantu v cizí měně,
• dotace poskytnuté na období delší než účetní rok,
• dotace k ceně,
• dotace z pohledu daně z příjmů právnických osob,
• dotace a DPH,
• vykázání dotací v příloze účetní závěrky a nejčastější chyby v dotacích.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen hlavním účetním, účetním, finančním a ekonomickým pracovníkům podnikatelského ale i neziskového sektoru.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s celým procesem účtování dotací a jejich specifika u podnikatelského, ale i neziskového sektoru. Dozvíte se, jak účtovat o provozních, ale i investičních dotací. Kromě účtování dotací bude probrána i problematika vykazování oddělených nákladů nebo dotací v cizí měně. Budou probrány jednotlivé interpretace národní účetní rady týkající se dotací a v neposlední řadě se i dozvíte problematiku nejčastějších chyb při účtování, vyúčtování nebo vykazování dotací.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

3 500 Kč bez DPH

4 235 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

30. 5. 2025
Praha

Cenové varianty

2501390

3 500 Kč

cena bez DPH

4 235 Kč

cena s DPH

250139A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 650 Kč

cena bez DPH

8 047 Kč

cena s DPH

250139B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 450 Kč

cena bez DPH

11 435 Kč

cena s DPH

250139C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 900 Kč

cena bez DPH

14 399 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

17. 3. 2025

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně KDP ČR

17. 3. 2025

Online

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

KDP ČR Online

18. 3. 2025

Praha

23 hod

15 990 Kč

12 792 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO
Vaše nastavení souborů cookies

Na této webové stránce používáme soubory cookies a podobné technologie (společně též „cookies“). Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

Pokud souhlasíte s použitím všech cookies (technických, analytických i reklamních), klikněte níže na tlačítko „Souhlasím se vším“. Jestliže chcete přijmout, respektive odmítnout, pouze některé cookies dle kategorií, klikněte níže na tlačítko „Podrobné nastavení“. Provedené nastavení cookies můžete kdykoliv změnit.