Účetnictví podnikatelských subjektů v praxi – pro mírně pokročilé

Online

Lektoři

Ing. Simona Kropáčková

Ing. Simona Kropáčková

Detail lektora

Termín

5. - 6. 3. 2025; 1. den 9:00–15:00, 2. den 9:00 – 14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

11

Program

1. den:
• opakovací příklady z jednotlivých účtových tříd s upozorněním na časté chyby I.,
• legislativní úprava účetnictví
• problematika dlouhodobého majetku, technické zhodnocení,
• časové rozlišení, dohadné položky,
• opravné položky x odpis pohledávek,
• účtování dotací.

2. den:
• opakovací příklady z jednotlivých účtových tříd s upozorněním na časté chyby II.,
• cestovní náhrady,
• problematika vydaných záloh, odvodu DPH z přijaté úhrady zálohových faktur, vyúčtování záloh,
• účtování v cizích měnách a kursové rozdíly,
• rekapitulace uzávěrkových prací s upozorněním na časté chyby,
• účetní závěrka
• dotazy účastníků, diskuze.

Určeno

Seminář je určen zájemcům se základními znalostmi účtování, kteří potřebují získat hlubší vhled do účetnictví.
Účast doporučujeme začínajícím účetním, kteří mají základní účetní znalost. Kurz není vhodný pro účetní s praxí delší než 1 rok.

Přínos/cíl

Jak zaúčtovat dotaci na pořízení dlouhodobého majetku nebo provozní dotaci? Co vše mi vstupuje do pořizovací ceny dlouhodobého majetku?
K čemu slouží v účetnictví rezervy?
Jak mohu optimalizovat výši daňové povinnosti pomocí opravných položek k pohledávkám?
Odpovědi na tyto otázky a mnoho dalších informací se dozvíte na tomto semináři.

Získáte ucelenější pohled na účetní a daňovou problematiku dle aktuální legislativy. Probereme si jednotlivé účtové třídy na množství základních příkladů účtování. Důraz bude kladen na složitější oblasti, zejména dlouhodobý majetek, účtování dotací, opravné položky, tvorba dohadných položek, smysl a účtování rezerv, účtování nedokončené výroby apod.

Účtovat budeme dle směrné účtové osnovy dle vyhlášky č. 500/2002 Sb. pro podnikatele. Lektorka vás upozorní na časté chyby, které se v praxi vyskytují. Jednotlivá témata budou vysvětlována na praktických příkladech. Zabývat se budeme také daňovou problematikou (daňová uznatelnost nákladů atd.) v rozsahu nutném pro účetní praxi.

Poznámka

Exkluzivně pro 1. VOX a. s.

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

5 380 Kč bez DPH

6 510 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

5. 3. 2025
Online

Cenové varianty

25A1110

5 380 Kč

cena bez DPH

6 510 Kč

cena s DPH

25A111A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 222 Kč

cena bez DPH

12 369 Kč

cena s DPH

25A111B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 526 Kč

cena bez DPH

17 576 Kč

cena s DPH

25A111C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 292 Kč

cena bez DPH

22 133 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO