Srpnový kulatý stůl nad zákoníkem práce 2025 aneb kam kráčí pracovní právo v ČR – pro zkušené – prakticky

Prezenčně

Lektoři

Mgr. Vladimír Černý

Mgr. Vladimír Černý

Detail lektora

Termín

18. – 19. 8. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

Program

1/ Aktuální stav pracovně právní legislativy v České republice

2/ Praktické zhodnocení co přinesly novelizace zákoníku práce v roce 2024/2025 legislativní výhled do roku 2026 a dále

3/ Postup zaměstnavatele před vznikem pracovního poměru, problematika vstupních lékařských prohlídek po novelizaci 2025, programy podpory zdraví

4/ Vznik pracovního poměru
– pracovní smlouvy – zkušební doba, doba určitá,
– povinné informace zaměstnancům o obsahu pracovního poměru

5/ Pracovní doba , její rozvrhování, evidence, jednotlivé formy pracovní doby, směnné režimy, přestávky v práci, doby denního a týdenního nepřetržitého odpočinku , rozvržení pracovní doby zaměstnancem, překážky v práci na straně zaměstnance a zaměstnavatele – upozornění na chyby v oblasti pracovní doby zaměstnanců

6/ Work life balance a jeho aplikace v zákoníku práce – praktické zhodnocení práva určitých skupin zaměstnanců na zkrácení pracovní doby a jiné další její úpravy, nové možnosti zaměstnávání rodičů během rodičovské dovolené, nová úprava zrušení povinnosti omezeného řetězení pracovního poměru na dobu určitou, návrat po rodičovské a „držení židle“

7/ Převádění na jinou práci – očekávané zásadní změny v této části zákoníku práce z důvodu nesouladu s evropskou směrnicí – zákaz nucené práce

8/ Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr po 1.1.2025

9/ Minimální mzda po novelizaci k 1.1.2025. zaručený plat. Předpokládaný postupný růst do roku 2029, jak nahradit „nerovné docházkové bonusy“ ve firmách, je mzda tajná?, gender pay gap v roce 2026

10/ Skončení pracovního poměru po novelizaci 2025 – podrobný rozbor běhu a délky výpovědních dob, jednotlivé zákonné možnosti ukončování pracovního poměru a tím související judikatura, odstupné, jednorázová náhrada při skončení pracovního poměru, proplácení dovolené zaměstnavatelem při neplatném rozvázání pracovního poměru

11/ Prace na dálku – prakticky

12/ Postavení mladistvých a možnosti jejich uplatnění v pracovním prostředí

13/ Vedení osobní agendy zaměstnance, vnitřní předpisy zaměstnavatele – na co si dát pozor

14/ Odborová organizace působící u zaměstnavatele – práva a povinnosti ve vztahu ke kolektivním smlouvám a sociálnímu dialogu

Určeno

Seminář je určený pro praktiky v oblasti personalistiky, vedoucí zaměstnance a další, kteří chtějí navnímat zákonitosti pracovněprávních vztahů z praktického pohledu každodenní praxe.

Přínos/cíl

Půjde o velice praktický výklad spojený s praktickými příklady k probíraným tématům. Velký prostor bude určen pro vzájemnou výměnu zkušeností.
Předpokládá se určitá základní znalost pracovního práva.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 990 Kč bez DPH

7 248 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

18. 8. 2025
Praha

Cenové varianty

2501780

5 990 Kč

cena bez DPH

7 248 Kč

cena s DPH

250178A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 381 Kč

cena bez DPH

13 771 Kč

cena s DPH

250178B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

16 173 Kč

cena bez DPH

19 569 Kč

cena s DPH

250178C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

20 366 Kč

cena bez DPH

24 643 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO