Public Relations a krizová komunikace (nejenom s médii)

Prezenčně

Seminář se specialistkou na firemní krizovou komunikaci.

Stalo se, že vás pomluvil rozzlobený zákazník, bývalý zaměstnanec, konkurence? Unikla vám data klientů? Média se o potíže vaší firmy začala zajímat? Nenechte se zaskočit. Připravte si scénář krizové komunikace dříve, než nepříjemnosti nastanou.

GARANCE KONÁNÍ

Lektoři

Ing. Hana Hejsková

Ing. Hana Hejsková

Detail lektora

Termín

10. 11. 2022; 9:30–16:30

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• typy nepříjemných, negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak uvažovat a čeho se držet,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Určeno

Tento seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly dobré krizové komunikace, tedy především:
• pracovníci tiskových oddělení,
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR,
• asistentky tiskových oddělení,
• specialisté interní komunikace,
• specialisté marketingu,
• pracovníci personálních oddělení.

Přínos/cíl

Dozvíte se, jak účinně podržet pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu nepříjemné události.
Seznámíte se s variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku, který se přenáší na celou firmu.
Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

4 790 Kč bez DPH

5 796 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

10. 11. 2022
Praha

Cenové varianty

2223550

4 790 Kč

cena bez DPH

5 796 Kč

cena s DPH

222355A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 121 Kč

cena bez DPH

11 036 Kč

cena s DPH

222355B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

12 993 Kč

cena bez DPH

15 722 Kč

cena s DPH

222355C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

16 406 Kč

cena bez DPH

19 851 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo