Pravidla Incoterms® 2020 aktuálně

Online + záznam

Lektoři

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Detail lektora

Termín

26. 1. 2023; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

Program

• úvod do problematiky, historické důvody pro vznik Pravidel Incoterms® a jejich vývoj,
• základní kameny konstruktu Pravidla Incoterms® – přechod nákladů a přechod rizik,
• co Pravidla Incoterms® řeší a jaká odpovědi v nich nenaleznete,
• přehled změn v revizi Pravidel Incoterms® 2020 proti revizi 2010,
• konkrétně k jednotlivým Pravidlům Incoterms®,
• vztah Pravidel Incoterms® a dalších ujednání a smluv v oblasti mezinárodního obchodu.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro především pro osoby činné v mezinárodní směně zboží na pozici obchodníka, s již alespoň zběžnou znalostí Pravidel Incoterms® – starších revizí.
Účast lze doporučit také zástupcům firem, které působí jako dodavatelé jednotlivých úkonů a služeb s plněním kupní smlouvy spojených, tedy zasílatele a logistiky, dopravce, zaměstnance bank a pojišťoven, pracovníky celních úřadů a celní deklaranty.

Přínos/cíl

Na semináři získáte nejen vhled do revize Pravidel Incoterms® 2020, jejich logice věnované povinnostem a právům smluvních stran, které napomáhají řešit, ale odnesete si také základní informace o změnách z oblasti celní problematiky, pojištění zásilek i odpovědnosti, řešení škod a odpovědnosti dopravce za škodu, námořního práva a zvláště pak institutu náložného listu.
V oblasti mezinárodní směny zboží má zcela zásadní postavení kupní smlouva. Její konstrukce a projednání s protistranou může být velmi obtížné, a to především kvůli rozdílné obchodní kultuře vzdálených partnerů.
Pravidla Incoterms® mají za cíl překlenout tento problém a nabídnout budoucím obchodním partnerům řešení v oblasti nastavení základních práv a povinností prodávajícího a kupujícího v okamžiku realizace obchodu, tedy při dodání zboží. Pravidla nenahrazují kupní smlouvu, ale mohou se stát její významnou a jednoznačně pochopitelnou součástí, a uspořit tím jak čas při vyjednávání, tak i při řešení možných budoucích sporů.
Znalost logiky Pravidla Incoterms® by tak měla být povinnou výbavou každého obchodníka.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 390 Kč bez DPH

2 892 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

26. 1. 2023
Online
26. 1. 2023
Praha

Cenové varianty

22A5010

2 390 Kč

cena bez DPH

2 892 Kč

cena s DPH

22A501A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 541 Kč

cena bez DPH

5 495 Kč

cena s DPH

22A501B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 453 Kč

cena bez DPH

7 808 Kč

cena s DPH

22A501C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 126 Kč

cena bez DPH

9 832 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo