Nejčastější problémy a chyby při zpracování mezd
Lektoři
Vladislava Dvořáková, DiS.
Termín
17. 6. 2024; 9:00–14:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
5
Program
Pracovní doba:
• specifické problémy v oblasti pracovní doby – co je „fondem“ pracovní doby pro nerovnoměrné rozvržení pracovní doby; jak pracovat s odpracovanými hodinami ve vztahu k fondu pracovní doby při zúčtování mzdy; jaké dopady jsou v oblasti nemocenského pojištění při nesprávném použití rozvržení pracovní doby?,
• zúčtování náhrady při dočasné pracovní neschopnosti, při nesprávném postupu v oblasti pracovní doby a nepoužívání faktických plánů směn v zúčtování,
• chyby způsobené nesprávnou evidencí pracovní doby do mzdových nákladů zaměstnavatele – práce s rozvrhem směn,
• příklady.
Dovolená:
• specifické příklady – nárok na dovolenou u matek, které žádají o změnu pracovní doby, nárok na dovolenou mezi MD a RD a její čerpání,
• nárok na dovolenou u Dohod od 012024 – podmínky nároku a čerpání dovolené,
• opakování náhradních dob, které vstupují do výpočtu,
• příklady.
Průměrný – pravděpodobný výdělek:
• jak provést správný výpočet průměrného a obvzvlášť pravděpodobného výdělku u PP a u Dohod – postupy,
• co vstupuje do výpočtu průměrného výdělku v praxi,
• odměny za delší časové období než je jedno kalendářní čtvrtletí,
• příklady – výpočty.
Zdravotní a sociální pojištění v roce 2024:
• DPČ a ZP – jak postupovat u pojištěnce státu při zaměstnání na DPČ,
• zaměstnání malého rozsahu z pohledu SP a dopady do DPČ,
• změny u DPP od 072024,
• upozornění na chyby v praxi.
Srážky ze mzdy 2024:
• výpočtová základna, nezbavitelná částka, vyživované osoby,
• povinnosti zaměstnavatele v souladu s OSŘ,
• novinky ve srážkách ze mzdy v roce 2024,
• insolvence, ukončení insolvence.
Program zohlední legislativní vývoj k datu konání semináře.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen mzdovým účetním.
Přínos/cíl
Na semináři získáte jistotu, že při zpracování mezd postupujete správným způsobem. Ujistíte se, zda ve specifických případech provádíte výpočet správně a zda váš SW pracuje dle legislativních podmínek
Poznámka
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme