Náklady na marketing z daňového a účetního pohledu

Prezenčně

Lektoři

Ing. Petr Kolář

Ing. Petr Kolář

Detail lektora

Ing. Michal Škrabiš, FCCA

Ing. Michal Škrabiš, FCCA

Detail lektora

Termín

18. 11. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

• definice marketingových nákladů a vazba na právní předpisy,
• marketingové náklady z pohledu zákona o daních z příjmů,
• marketingové náklady z pohledu zákona o dani z přidané hodnoty,
• příklady marketingových nákladů,
• důkazní břemeno (výše daňové uznatelných nákladů v přiznání).

Propagační akce typu „dárek zdarma“:
• vzorky,
• reklamní předměty, dárky,
• příklad a řešení.

Spotřebitelské soutěže a loterie:
• spotřebitelské soutěže I. – obecné principy,
• loterie x soutěž,
• příklad a řešení.

Bonusy a skonta:
• bonusy a skonta – obecné principy,
• specifické otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu,
• daňové aspekty bonusů a skont,
• marketingový budget u velkoobchodu.

Specifika marketingu u distributorů a daňová uznatelnost nákladů při přeúčtování výrobců a majitelů značek.

Další vybrané problémy:
• věrnostní zákaznické programy,
• náklady na výročí založení společnosti,
• fiktivní reklama – obecné pravidla.

Aktuální judikatura k reklamním a marketingovým nákladům.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména daňovým specialistům, vedoucím finančních a účetních oddělení, manažerům a specialistům marketingových oddělení a všem, kteří chtějí lépe porozumět problematice marketingových aktivit.

Přínos/cíl

Organizuje vaše společnost marketingové aktivity?
Chcete být schopni identifikovat rizikové oblasti z daňové a účetní oblasti? Přijďte na seminář týkající se vybraných nákladů na marketing.
Praktické příklady, workshop.

Na semináři se zaměříme zejména na reklamní akce pořádané obchodními a výrobními společnostmi. Problematika bude ilustrována na základě praktických zkušeností a s ohledem k aktuální judikatuře Nejvyššího správního soudu. Dozvíte se například, na co je třeba pamatovat při organizování spotřebitelské soutěže a jaké jsou daňové aspekty akcí pořádaných pro zákazníky. Jak pracovat s náklady na propagaci firmy včetně nákladů na výročí založení společnosti a jak vyřešit otázky týkající se uznatelnosti a časového rozlišení nákladů na reklamu, ad.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

18. 11. 2024
Praha
18. 11. 2024
Online

Cenové varianty

2404520

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

240452A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

240452B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

240452C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

10. 9. 2024

Online

14 hod

5 580 Kč

4 464 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

10. 9. 2024

Praha

14 hod

5 580 Kč

4 464 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

11. 9. 2024

Praha

6 hod

3 290 Kč

2 632 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

11. 9. 2024

Online

6 hod

3 290 Kč

2 632 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

11. 9. 2024

Online

4 hod

2 590 Kč

2 072 Kč

cena bez DPH

Sleva Novinka Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO