Majetek dle IFRS včetně IFRS 16 (operativní leasing)
GARANCE KONÁNÍ KURZU
Lektoři
Martin Košta
Termín
10. 12. 2024; 09:00-16:00
Počet výukohodin
6
Program
• dlouhodobý nehmotný majetek dle IAS 38,
• dlouhodobý hmotný majetek dle IAS 16,
• operativní leasing dle IFRS 16 z pohledu pronajímatele i nájemce,
• snížení hodnoty aktiv dle IAS 36,
• vykazování majetku dle IFRS ve finančních výkazech,
• rozdíly při vykazování majetku dle IFRS a ČÚS ve finančních výkazech,
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pro účetní, hlavní účetní, finanční manažery, metodiky a analytiky, kteří se setkávají s účetnictvím vedeným dle standardů IFRS.
Přínos/cíl
Na semináři budete seznámeni s jednotlivými standardy IFRS týkajících se majetku a operativního leasingu.
Dozvíte se jak teoretické znalosti, tak i praktické příklady aplikace mezinárodních standardů na jednotlivé položky majetku.
Obdržíte skripta včetně příkladů, které budou na kurzu řešeny a vysvětleny. Procvičíte si teoretické znalosti, které následně budete aplikovat na konkrétní praktické příklady.
Naučíte se rozlišovat rozdíly mezi vykazováním dle IFRS a ČÚS.
Získáte jistotu v oblasti vykazování a aplikace standardů IFRS na majetek společnosti.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme