Finanční analýza a finanční řízení pro majitele firem, management a odpovědné pracovníky (praktické příklady, vlastní „case study“)

Online

Lektoři

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA

Detail lektora

Termín

3. 2. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

Začínáme s finančním řízením:
• vytvoření firemní strategie,
• základní principy podnikových financí,
Na prakticky orientovaném semináři získáte přehled v problematice podnikových financí a finančního řízení, zorientujete se ve finančních výkazech a finančních analýzách a budete schopni hodnotit výkonnost podniku pomocí základních finančních ukazatelů.

Proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Seminář je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“.

Seminář také odpoví na otázky:
• jak se vlastně dělá ekonomické a finanční řízení společnosti?
• co se stane „když“ si vezmu nový úvěr… mám špatné cash flow…?
• jakou roli tady hraje finanční řízení v optimalizaci, případně v nastavení nového systému řízení ekonomiky a financí v souvislostech vnitřních procesů?
• platíte svým klíčovým lidem dost, jak jsou zainteresovaní klíčoví pracovníci?
• je vaše úvěrová míra v pořádku, co vaše kurzové rozdíly, nákladové úroky…?
• jak do finančního řízení zapadá daňové a mzdové poradenství?
• průběh finančního řízení procesů.

Finanční výkazy – jak na to?:
• zásadní oblasti finančních výkazů,
• orientace v datech,
• oceňování,
• rezervy,
• závěrky,
• čas (pracuje pro vás pro vaši firmu a vaše peníze?).

Kritéria rozhodování:
• finanční analýza,
• rozhodovací ukazatele výkonnosti,
• náklady a cenová politika,
• cash flow,
• likvidita,
• platební schopnost a její ukazatele,
• analýza a řízení rizik,
• controlling – investice pod kontrolou,
• životní cyklus firmy.

Finanční manažerské zásady:
• firemní procesy z hlediska hospodárnosti a účelovosti,
• nejčastější úskalí a příčiny neúspěchu,
• zdůvodnění rozpočtové výše kapitálu na financování firemních potřeb,
• získání kapitálu v souvislosti se snížením nákladů,
• zachování stability financí,
• omezení finančních rizik firmy,
• krátkodobé a dlouhodobé zdroje financování a jejich strategie.

Finance v rámci týmu:
• finanční řízení týmu a jeho průběh,
• produktivita mého týmu,
• náklady vs. efektivita,
• nástroje pro měření produktivity,
• finanční a nefinanční měřítka.

Praktické příklady, vlastní „case study“.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Z pohledu finančního řízení podnik neřídí pouze finanční manažer, ale především nefinanční manažeři svými každodenními rozhodnutími. Proto musí rozumět podstatě podnikových financí a finančnímu řízení podniku.
Seminář je proto určen zejména nefinančním manažerům na střední a vrcholové úrovni, zejména majitelům komerčních firem a manažerům finančních institucí (bankovní sektor)…

Přínos/cíl

Praktické tipy pro práci s finančními výkazy, analýzami a ukazateli k okamžitému využití ve vaší praxi.
Rozhodně do detailu projdeme firmy, data, která přinesete.
Odnesete si nástroj, ve kterém můžete aktivně a přehledně počítat, pracovat s finanční analýzou, indexy i hodnotou.

Na prakticky orientovaném semináři získáte přehled v problematice podnikových financí a finančního řízení, zorientujete se ve finančních výkazech a finančních analýzách a budete schopni hodnotit výkonnost podniku pomocí základních finančních ukazatelů.

Proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Seminář je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“.

Seminář také odpoví na otázky:
• jak se vlastně dělá ekonomické a finanční řízení společnosti?
• co se stane „když“ si vezmu nový úvěr… mám špatné cash flow…?
• jakou roli tady hraje finanční řízení v optimalizaci, případně v nastavení nového systému řízení ekonomiky a financí v souvislostech vnitřních procesů?
• platíte svým klíčovým lidem dost, jak jsou zainteresovaní klíčoví pracovníci?
• je vaše úvěrová míra v pořádku, co vaše kurzové rozdíly, nákladové úroky…?
• jak do finančního řízení zapadá daňové a mzdové poradenství?

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

4 590 Kč bez DPH

5 554 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

3. 2. 2025
Online

Cenové varianty

25A0810

4 590 Kč

cena bez DPH

5 554 Kč

cena s DPH

25A081A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 721 Kč

cena bez DPH

10 552 Kč

cena s DPH

25A081B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

12 393 Kč

cena bez DPH

14 996 Kč

cena s DPH

25A081C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 606 Kč

cena bez DPH

18 883 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

16. 12. 2024

Praha

6 hod

5 590 Kč

cena bez DPH

Novinka Prezenčně

16. 12. 2024

Online

6 hod

5 590 Kč

cena bez DPH

Novinka Online

18. 12. 2024

Praha

6 hod

5 590 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 1. 2025

Praha

6 hod

5 590 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO