Finanční analýza a finanční řízení pro majitele firem, management a odpovědné pracovníky (praktické příklady, vlastní „case study“)
Lektoři
Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA
Termín
19. 2. 2025; 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
6
Program
Začínáme s finančním řízením:
• vytvoření firemní strategie,
• základní principy podnikových financí,
Na prakticky orientovaném semináři získáte přehled v problematice podnikových financí a finančního řízení, zorientujete se ve finančních výkazech a finančních analýzách a budete schopni hodnotit výkonnost podniku pomocí základních finančních ukazatelů.
Proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Seminář je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“.
Seminář také odpoví na otázky:
• jak se vlastně dělá ekonomické a finanční řízení společnosti?
• co se stane „když“ si vezmu nový úvěr… mám špatné cash flow…?
• jakou roli tady hraje finanční řízení v optimalizaci, případně v nastavení nového systému řízení ekonomiky a financí v souvislostech vnitřních procesů?
• platíte svým klíčovým lidem dost, jak jsou zainteresovaní klíčoví pracovníci?
• je vaše úvěrová míra v pořádku, co vaše kurzové rozdíly, nákladové úroky…?
• jak do finančního řízení zapadá daňové a mzdové poradenství?
• průběh finančního řízení procesů.
Finanční výkazy – jak na to?:
• zásadní oblasti finančních výkazů,
• orientace v datech,
• oceňování,
• rezervy,
• závěrky,
• čas (pracuje pro vás pro vaši firmu a vaše peníze?).
Kritéria rozhodování:
• finanční analýza,
• rozhodovací ukazatele výkonnosti,
• náklady a cenová politika,
• cash flow,
• likvidita,
• platební schopnost a její ukazatele,
• analýza a řízení rizik,
• controlling – investice pod kontrolou,
• životní cyklus firmy.
Finanční manažerské zásady:
• firemní procesy z hlediska hospodárnosti a účelovosti,
• nejčastější úskalí a příčiny neúspěchu,
• zdůvodnění rozpočtové výše kapitálu na financování firemních potřeb,
• získání kapitálu v souvislosti se snížením nákladů,
• zachování stability financí,
• omezení finančních rizik firmy,
• krátkodobé a dlouhodobé zdroje financování a jejich strategie.
Finance v rámci týmu:
• finanční řízení týmu a jeho průběh,
• produktivita mého týmu,
• náklady vs. efektivita,
• nástroje pro měření produktivity,
• finanční a nefinanční měřítka.
Praktické příklady, vlastní „case study“.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Z pohledu finančního řízení podnik neřídí pouze finanční manažer, ale především nefinanční manažeři svými každodenními rozhodnutími. Proto musí rozumět podstatě podnikových financí a finančnímu řízení podniku.
Seminář je proto určen zejména nefinančním manažerům na střední a vrcholové úrovni, zejména majitelům komerčních firem a manažerům finančních institucí (bankovní sektor)…
Přínos/cíl
Praktické tipy pro práci s finančními výkazy, analýzami a ukazateli k okamžitému využití ve vaší praxi.
Rozhodně do detailu projdeme firmy, data, která přinesete.
Odnesete si nástroj, ve kterém můžete aktivně a přehledně počítat, pracovat s finanční analýzou, indexy i hodnotou.
Na prakticky orientovaném semináři získáte přehled v problematice podnikových financí a finančního řízení, zorientujete se ve finančních výkazech a finančních analýzách a budete schopni hodnotit výkonnost podniku pomocí základních finančních ukazatelů.
Proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Seminář je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“.
Seminář také odpoví na otázky:
• jak se vlastně dělá ekonomické a finanční řízení společnosti?
• co se stane „když“ si vezmu nový úvěr… mám špatné cash flow…?
• jakou roli tady hraje finanční řízení v optimalizaci, případně v nastavení nového systému řízení ekonomiky a financí v souvislostech vnitřních procesů?
• platíte svým klíčovým lidem dost, jak jsou zainteresovaní klíčoví pracovníci?
• je vaše úvěrová míra v pořádku, co vaše kurzové rozdíly, nákladové úroky…?
• jak do finančního řízení zapadá daňové a mzdové poradenství?
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 590 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme