DPH při obchodu mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi – pro začínající

Online + záznam

Lektoři

Ing. Zdeněk Kuneš

Ing. Zdeněk Kuneš

Detail lektora

Termín

9. 7. 2025; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

Přemístění majetku, místo plnění při dodání zboží, místo plnění při prodeji zboží na dálku, místo plnění u poskytnutí služby – základní pravidlo § 9, stanovení místa plnění při poskytnutí služby vztahující se k nemovité věci, stanovení místa plnění při poskytnutí služby v ostatních případech, přeprava zboží v jednom členském státě, přeprava zboží mezi členskými státy, pořízení zboží z jiného členského státu – stanovení místa plnění, povinnost přiznat daň, nárok na odpočet daně, daňové doklady, třístranný obchod, obchodování se zbožím prostřednictvím „konsignačního“ skladu, obchodování s novými dopravními prostředky v EU, povinnost přiznat daň při přijetí služby od neusazené osoby, poskytnutí služby s místem plnění mimo tuzemsko, dovoz zboží – stanovení základu daně, daňové doklady, poskytnutí přepravy zboží u dovozu a vývozu zboží, osvobození od daně, vývoz zboží – daňový doklad, prokazování vývozu zboží, dodání zboží do jiného členského státu – daňový doklad, prokazování přepravy zboží – nařízení Rady 282/2011, návrh změn při dodání zboží do jiného členského státu, zvláštní režim jednoho správního místa – režim EU – prodej zboží na dálku, poskytnutí služby pro osobu nepovinnou k dani s místem plnění v jiném členském státě.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro začínající daňové poradce, účetní, pracovníky ekonomických útvarů.

Přínos/cíl

Na semináři získáte hlubší vhled do problematiky uplatňování daně z přidané hodnoty mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi. Budete mít prostor pro diskuzi.

Program zohlední změny zákona přijaté k datu konání semináře či očekávané v průběhu roku.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

9. 7. 2025
Online

Cenové varianty

25A1860

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

25A186A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

25A186B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

25A186C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

17. 3. 2025

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně KDP ČR

17. 3. 2025

Online

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

KDP ČR Online

18. 3. 2025

Praha

23 hod

15 990 Kč

12 792 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická - zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO