DPH při obchodu mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi – pro začínající
GARANCE KONÁNÍ KURZU
Lektoři
Ing. Zdeněk Kuneš
Termín
25. 2. 2025; 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
6
Program
Přemístění majetku, místo plnění při dodání zboží, místo plnění při prodeji zboží na dálku, místo plnění u poskytnutí služby – základní pravidlo § 9, stanovení místa plnění při poskytnutí služby vztahující se k nemovité věci, stanovení místa plnění při poskytnutí služby v ostatních případech, přeprava zboží v jednom členském státě, přeprava zboží mezi členskými státy, pořízení zboží z jiného členského státu – stanovení místa plnění, povinnost přiznat daň, nárok na odpočet daně, daňové doklady, třístranný obchod, obchodování se zbožím prostřednictvím „konsignačního“ skladu, obchodování s novými dopravními prostředky v EU, povinnost přiznat daň při přijetí služby od neusazené osoby, poskytnutí služby s místem plnění mimo tuzemsko, dovoz zboží – stanovení základu daně, daňové doklady, poskytnutí přepravy zboží u dovozu a vývozu zboží, osvobození od daně, vývoz zboží – daňový doklad, prokazování vývozu zboží, dodání zboží do jiného členského státu – daňový doklad, prokazování přepravy zboží – nařízení Rady 282/2011, návrh změn při dodání zboží do jiného členského státu, zvláštní režim jednoho správního místa – režim EU – prodej zboží na dálku, poskytnutí služby pro osobu nepovinnou k dani s místem plnění v jiném členském státě.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pro začínající daňové poradce, účetní, pracovníky ekonomických útvarů.
Přínos/cíl
Na semináři získáte hlubší vhled do problematiky uplatňování daně z přidané hodnoty mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi. Budete mít prostor pro diskuzi.
Poznámka
Seminář je součástí cyklu „Komplexní průvodce DPH – pro začínající“, který lze absolvovat i samostatně.
Program zohlední změny zákona přijaté k datu konání semináře či očekávané v průběhu roku.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Celý cyklus
6 870 Kč
cena bez DPH
Cenové varianty
Doporučujeme
2 690 Kč
cena bez DPH
2 690 Kč
cena bez DPH
2 990 Kč
cena bez DPH
2 990 Kč
cena bez DPH
5 480 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme