DPH – aktuálně a připravované změny včetně vazby daně na daňový řád

Prezenčně

Lektoři

Ing. Zdeněk Burda

Ing. Zdeněk Burda

Detail lektora

Ing. Zdeněk Kuneš

Ing. Zdeněk Kuneš

Detail lektora

Termín

20. 10. 2023; 9:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

7

Program

9:00–13:00 • Daň z přidané hodnoty • Ing. Zdeněk Kuneš
Úpravy zákona o DPH provedené stavebním zákonem.
Změny sazeb daně
– dopady zavedení jedné snížené sazby daně – snížení sazby daně z 15 % na 12 % u stavebních prací, vyúčtování záloh,
– potraviny, nápoje…
– osvobození od daně při dodání knih,
– přesuny plnění do základní sazby daně – palivové dřevo, řezané květiny, komunální odpad, kadeřnické služby…,
– přesuny plnění do snížené sazby daně – hromadná doprava osob.
Vyúčtování tepla, vodného a stočného za r. 2023 – doplatky, vratky.
– Další aktuální změny.

13:30–17:00 • Postup k odstranění pochybností, daňová kontrola a daňový řád ve vazbě na DPH • Ing. Zdeněk Burda
• neformální kontakt správce daně, místní šetření, postup k odstranění pochybností, daňová kontrola, • jak reagovat na neformální telefonické či mailové požadavky správce daně, • nezákonné výzvy k odstranění pochybností, • jak se bránit nepřiměřeným požadavkům finančních úřadů na předkládání dalších a dalších dokumentů, • co dělat v případě, že finanční úřad je řadu měsíců nečinný a odmítá reagovat, • kdo prokazuje, že jsme věděli nebo mohli vědět o podvodu – finanční úřad nebo správce daně?, • kdo může vystupovat jménem firmy při kontrole, co když přijde kontrola neočekávaně a my nemáme čas se jí okamžitě věnovat?, • musí být u kontroly osobně přítomen jednatel firmy či účetní nebo stačí jejich zástupce? • prokazování jiného dodavatele, pokud je dodavatel na dokladu zpochybněn.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména účetním, hlavním účetním, daňovým poradcům a specialistům, dále pak ekonomickým a finančním manažerům a dalším zájemcům – podnikatelům – plátcům DPH.

Přínos/cíl

Na praktických příkladech vám budou vysvětleny aktuální informace vydané GFŘ k zákonu o DPH. Na semináři budete upozorněni na změny zákona o DPH provedené v roce 2023 a navržené pro rok 2024 (pokud budou k datu konání známé). V druhé části semináře se dozvíte vše potřebné o daňové kontrole, jejím průběhu a vztahu daňového řádu k dani z přidané hodnoty. Dále se budete věnovat aktuálním problémům při komunikaci s finančním úřadem v průběhu kontroly, postupům k odstranění pochybností a dalším podstatným tématům.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 500 Kč bez DPH

3 025 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

20. 10. 2023
Praha

Cenové varianty

2308610

2 500 Kč

cena bez DPH

3 025 Kč

cena s DPH

230861A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 750 Kč

cena bez DPH

5 748 Kč

cena s DPH

230861B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 750 Kč

cena bez DPH

8 168 Kč

cena s DPH

230861C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 500 Kč

cena bez DPH

10 285 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo