Doprava v mezinárodním obchodu

Novinka Online + záznam

Lektoři

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Ing. Petr Rožek, Ph.D.

Detail lektora

Termín

2. 6. 2023; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

Program

• úvod do problematiky, obecné dělení dopravy dle módů,
• základní zbožové toky ve světě a jejich dopravně-logistická řešení,
• dopravní geografie,
• mezinárodní úmluvy řídící jednotlivé dopravní módy, odpovědnost za škodu,
• zvláštní postavení kombinované dopravy v systému řešení škod,
vývoj dopravních služeb v době pandemie, po jejím odeznění, aktuální stav a predikce do konce roku.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen především pro osoby činné v mezinárodní směně zboží na pozici objednávající přepravu zásilky, případně pro zástupce obchodu (nákup / prodej), ale i informačních útvarů, kontroly a řízení lidských zdrojů. Účast lze doporučit také zástupcům firem, které působí jako dodavatelé jednotlivých úkonů a služeb s plněním kupní smlouvy spojených, tedy zasílatele a logistiky, a ale i pro nejširší veřejnost se zájmem o dopravní problematiku vůbec.

Přínos/cíl

Doprava v mezinárodní (ale i vnitrostátní) směně zboží je složitý komplex nejrůznějších technologií, smluvních partnerů a vztahů, které jsou řízeny jak mezinárodními úmluvami, tak také stále zčásti zvyklostmi, a proto není jednoduché chápat jednotlivé výstupy, jejich interakce a vývoj.
Doprava zboží je navíc silně propojena s mezinárodním obchodem a proto na ní lze vysledovat trend vývoje světové ekonomiky vůbec.
Doprava zboží však také představuje nezanedbatelnou položku v cenové konstrukci nabízené zásilky, a není-li takový výpočet proveden s potřebnou znalostí a zkušeností, může firmě při realizaci obchodu způsobit značné škody.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

2. 6. 2023
Online
2. 6. 2023
Praha

Cenové varianty

23A5590

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

23A559A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

23A559B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

23A559C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo