Daňový řád, daňový systém ČR – pojmy a definice

KDP ČR Online

Lektoři

Bc. Zdeněk Vondrák

Bc. Zdeněk Vondrák

Detail lektora

Termín

12. – 13. 2. 2025; 9:00–17:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

14

Program

• daňový systém ČR – pojmy a definice,
• základní schéma daňového procesu,
• základní zásady správy daní,
• osoby zúčastněné na správě daní, podmínky zmocnění a jednání jménem subjektu,
• elektronická komunikace se správcem daně,
• daňová informační schránka a její využití-MOJE DANĚ,
• důkazní břemeno, jeho obsah a přenos, postupy dokazování,
• postup k odstranění pochybností,
• nová pravidla daňové kontroly, její zahájení a ukončení,
• řízení při správě daní a jeho zachycení ve spisu,
• nahlížení do spisu a jeho využití,
• lhůty, pravidla pro počítání času,
• opravné a dozorčí prostředky a další prostředky ochrany práv daňových subjektů,
• lhůty pro možné doměření daně,
• vymáhání daně,
• zajišťovací instrumenty,
• pravidla pro sankce za porušení povinností při správě daní.
• aktuální judikatura v oblasti správy daní

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen daňovým poradcům, auditorům, účetním a ekonomům, soudním znalcům v oblasti ekonomie a všem ostatním, kteří se při své činnosti setkávají se správcem daně.

Potřebujete získat komplexní pohled, prohloubit znalosti nebo se připravujete na náročné zkoušky u KDP ČR? Pak je tento seminář určen právě vám…
Studijní materiály jsou samozřejmostí.

Přínos/cíl

Po absolvování semináře se budete umět orientovat v aktuálním daňovém procesu, budete vědět jak jednat se správcem daně a získáte přehled o připravovaných změnách a seznámíte se s poslední novelou Daňového řádu i s připravovanou novelou pro rok 2025.

Poznámka

Seminář je součástí cyklu „Daňový profesionál® – kompletně“. Obsahem semináře je ucelené téma, lze jej proto absolvovat samostatně.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

5 580 Kč bez DPH

6 752 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

12. 2. 2025
Online

Celý cyklus

12. 2. 2025

Online

110 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

KDP ČR Online

Cenové varianty

25A2450

5 580 Kč

cena bez DPH

6 752 Kč

cena s DPH

25A245A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 602 Kč

cena bez DPH

12 828 Kč

cena s DPH

25A245B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 066 Kč

cena bez DPH

18 230 Kč

cena s DPH

25A245C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 972 Kč

cena bez DPH

22 956 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

20. 1. 2025

Online

4 hod

2 490 Kč

1 992 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

22. 1. 2025

Praha

6 hod

2 990 Kč

2 392 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně

22. 1. 2025

Online

6 hod

2 990 Kč

2 392 Kč

cena bez DPH

Sleva Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO