Daně a účetnictví u developerů a vlastníků nemovitostí aktuálně a pro rok 2025
Termín
11. 2. 2025; 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
6
Program
• Kdy nakupovat a prodávat pozemky s DPH nebo bez DPH – mohou být skutečně všechny pozemky, které kupujeme, osvobozeny od DPH?
• Podmíněné investiční výdaje.
• Jaký DPH režim mají úpravy nemovitostí – re/kolaudace, podstatná změna, velké opravy?
• Jsem nájemce nemovitosti – jak daňově a účetně vyřešit fit-out a jiné úpravy interiérů, jaké jsou daňové dopady při ukončení nájemní smlouvy?
• Jak na nájemní prázdniny (rent-free period) a příspěvky na úpravy interiérů (fit-out) u pronajímatelů?
• Stavíme nemovitosti – úskalí oceňování nedokončené výroby a evidence nemovitostí – rozdíl mezi českými a mezinárodními účetními standardy.
• Je zavedení tzv. DPH skupiny výhodné?
• Jaké sazby DPH u stavebních prací je možné použít a v jaké výši je možné uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu u investora?
• Máme polyfunkční dům – byty/nebyty/vlastní bydlení – co je krácený nárok na odpočet DPH a co je poměrný nárok na odpočet DPH?
• Jak se vypořádat s DPH při prodeji nemovitostí – s DPH (osvobozeno od DPH) v režimu přenesení daňové povinnosti?
• Jak odpisovat nemovitosti – je zrychlené odpisování skutečně zrychlené?
• Jak postupovat při prodeji nových nemovitostí – je vždy první převod osvobozen od daně z nabytí nemovitých věcí?
• Základ daně z nabytí nemovitých věcí – kdy je výhodnější použít směrnou hodnotu a kdy realizovanou cenu?
• Prodej pozemku a DPH.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen zejména pracovníkům developerských a stavebních korporací, pronajímatelům, nájemcům a vlastníkům nemovitostí, jejich účetním a daňovým pracovníkům, dále daňovým poradcům, auditorům, případně dalším, které dané téma zajímá.
Přínos/cíl
Cílem semináře je seznámit vás s daňovými dopady developerských projektů od přípravné fáze (předprojektová příprava) přes realizační fázi (projektová příprava a výstavba) až po závěrečnou fázi (prodej či nájem), a to ve vztahu k daním z příjmů, DPH, dani z nabytí nemovitých věcí a dani z nemovitých věcí.
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 480 Kč
cena bez DPH
5 480 Kč
cena bez DPH
4 680 Kč
cena bez DPH
4 680 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme