Controlling s vazbou na investice, finanční analýzu, benchmarking – výpočty, příklady
Lektoři
Ing. Veronika Lencová, Ph.D., MBA
Termín
1. 4. 2025; 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
6
Program
Základní termíny finanční analýzy:
• podstata a postup finanční analýzy, zdroje informací pro finanční analýzu,
• finanční výkazy v ČR a jiných zemích (profit and loss, balance sheet, cash flow),
• struktura aktiv a pasiv,
• struktura výkazu zisku a ztráty, jejich omezení, praktické procvičení.
Metody finanční analýzy:
• interpretace zjištěných hodnot,
• trendová a strukturální analýza a jejich vypovídací schopnost,
• praktické využití.
Rozdílové ukazatele likvidity:
• ČPK, ČPP, ČPPF,
• praktické procvičení,
• ukazatele hospodářského výsledku zisku a jeho pojetí ve výkazech zisku a ztrát v ČR,
• úrovně zisku pro účely finanční analýzy – EBIT, EBT, EAT,
• přidaná hodnota.
Ukazatele na bázi přidané hodnoty (MVA, EVA):
• využití ve finanční analýze,
• problémy výpočtu a využití,
• praktické příklady,
• další ukazatele na bázi údajů finančních výkazů.
Poměrové ukazatele a jejich význam:
• ukazatele rentability (profitability ratios): ROA, ROE, ROS, ROCE,
• praktický výpočet a interpretace,
• praktické procvičení.
Ukazatele likvidity (liquidity ratios):
• cash ratio, quick ratio, current ratio,
• praktické procvičení.
Ukazatele aktivity (asset utilization ratios):
• rychlost obratu,
• doba obratu,
• obratový cyklus peněz,
• ukazatele krytí stálých aktiv,
• praktické procvičení.
Ukazatele zadluženosti (debt ratio):
Ukazatele věřitelského rizika (debt ratio)
Koeficient samofinancování (equity ratio)
Ukazatele dluhové schopnosti podniku (interest coverage, debt service coverage).
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen pro manažery (střední management, majitele firem, řídící pracovníky), kterým nestačí vědět, jaké má firma výnosy a náklady, ale kteří chtějí firmu efektivně měřit, posouvat a zajistit jí růst jak z pohledu kvality, tak kvantity.
Přínos/cíl
Workshop, praktické příklady firem a jejich finanční či nefinanční ukazatele.
Naučíte se efektivně změřit svou firmu a seznámíte se s měkkými i tvrdými ukazateli firmy.
Obdržíte odpovědi na otázky:
Jak si vytvořit KPI ve své vlastní firmě?
Co vlastně měřit a jak?
Proč měřit dobu obsluhy zákazníka?
Proč měřit snížení průběžné doby výroby?
Co měřit ve finanční sféře?
Jak poznám, že firma prosperuje a jaký je její potenciál?
Jak si vytvořit porovnání s konkurenční firmou?
Jak měřit spokojenost a věrnost zákazníků?
Jak měřit inovace, pracovní prostředí a vytvořit viditelný management?
Můžu zvýšit či snížit počet zaměstnanců a jak to poznám?
Poznámka
Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.
Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.
Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.
On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 590 Kč
4 472 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
4 472 Kč
cena bez DPH
2 790 Kč
cena bez DPH
2 790 Kč
cena bez DPH
4 590 Kč
3 672 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme