Cestovní náhrady 2024

Online + záznam

Lektoři

RNDr. Ivan Brychta

RNDr. Ivan Brychta

Detail lektora

Termín

22. 11. 2024; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

Program

• obecné vymezení problematiky cestovních náhrad poskytovaných zaměstnancům (kde zjistit aktuální sazby náhrad, jak postupovat v případě změny sazby, pravidelné pracoviště, místo výkonu práce), zásady, které je nutné před vysláním na pracovní cestu dodržet, postup u státních organizací a u ostatních zaměstnavatelů,
• poskytované náhrady cestovních výdajů ve vazbě na zákon o daních z příjmů a pojistné zákony (pohled zaměstnance i zaměstnavatele),
• jízdné a náhrady jízdních výdajů na pracovních cestách (sazby, dokládání spotřeby při použití vlastního automobilu, silniční daň, praktické výpočty, jízdné v případě návštěvy rodinného příslušníka),
• stravné při tuzemských a zahraničních pracovních cestách (sazby a jejich stanovení, aplikace kursů vč. souvisejícího účtování, pravidla pro snížení/krácení stravného, postup při zajištění bezplatného stravování, kapesné, stravné při přerušení pracovní cesty),
• další možnosti cestovních náhrad (náhrada za ubytování a nutných vedlejších výdajů, náhrady při dočasném přidělení, přeložení a přijetí zaměstnance do zaměstnání, práce v zahraničí),
• speciální postupy při poskytování cestovních náhrad (přerušení pracovní cesty, paušalizace náhrad a jiné),
• aplikace cestovních náhrad u podnikající fyzické osoby,
• vazba vyplácení cestovních náhrad na daň silniční a základní pravidla při její aplikaci.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen nejen pro pracovníky, kteří se zabývají zpracováním cestovních příkazů (jejich kontrolou, účtováním apod.) a vyplácením cestovních náhrad, ale též pro osoby, které rozhodují o vyslání pracovníků na služební cesty a potřebují znát správnou metodiku postupu.

Přínos/cíl

Po semináři budete komplexně znát možnosti poskytování náhrad cestovních výdajů v roce 2024. Bude rozebrána jak aplikace náhrad cestovních výdajů u osob s příjmy ze závislé činnosti, tak u podnikajících fyzických osob. V průběhu semináře lektor zdůrazní aktuální novinky a výklady v oblasti cestovních náhrad včetně ilustrace na příkladech.

Výklad bude ilustrován na příkladech a bude doplněn stanovisky MF a GFŘ k dané problematice. Konkrétní dotazy účastníků k dané problematice budou zodpovídány v průběhu semináře.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Do 5 pracovních dnů (včetně) po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů a osvědčení o absolvování v elektronické podobě.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

2 590 Kč bez DPH

3 134 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

22. 11. 2024
Online
22. 11. 2024
Praha

Cenové varianty

24A0280

2 590 Kč

cena bez DPH

3 134 Kč

cena s DPH

24A028A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 921 Kč

cena bez DPH

5 954 Kč

cena s DPH

24A028B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 993 Kč

cena bez DPH

8 462 Kč

cena s DPH

24A028C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)

8 806 Kč

cena bez DPH

10 655 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

6. 8. 2024

Praha

14 hod

5 580 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 8. 2024

Praha

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

6. 8. 2024

Online

101.5 hod

32 490 Kč

cena bez DPH

Online

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO