Asistentka – královna předpokoje
Lektoři
Mgr. Jarmila Skopalová
Termín
12. 5. 2025; 11:00–17:00
Počet výukohodin
6
Program
Aktivní komunikační dovednosti asistentky:
• verbální komunikace: práce s hlasem, volba vhodných slov v různých situacích,
• neverbální komunikace: mimika, gesta, ale i usazení u stolu, pohled očí…atd.,
• komunikace telefonická, písemná, osobní.
Různé krizové situace v práci asistentky a jak je dobře vyřešit:
• pravidla práce s vlastním nadřízeným,
• jak elegantně zvládnout arogantní chování některých klientů,
• nerespektování role asistentky – z pozice šéfa i klienta,
• odlišné chování mužů a žen a možnosti reakcí na ně.
Další:
• vhodný dress code pro daný typ společnosti i typ cílového klienta,
• etiketa – jak elegantně pomoci v různých situacích šéfovi i sobě.
Nácviky řešení různých situací pod vedením zkušené lektorky.
Určeno
Tento seminář ocení asistentky, osobní sekretářky, vedoucí sekretariátů i recepční.
Přínos/cíl
Zvládněte svoji práci s přehledem, profesionalitou i elegancí.
Každý šéf vyžaduje od své asistentky jiné povinnosti.
Tento seminář vám pomůže zvládnout obvyklé i ty méně obvyklé náročné situace, které asistentská práce přináší – ať už jste asistentkou v nadnárodní korporaci, nebo „držíte stráž“ například na recepci u několika lékařů s plnými čekárnami.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
5 690 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
5 690 Kč
cena bez DPH
5 590 Kč
cena bez DPH
5 790 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme