Asistentka – královna předpokoje

Prezenčně

Lektoři

Mgr. Jarmila Skopalová

Mgr. Jarmila Skopalová

Detail lektora

Termín

9. 12. 2024; 11:00–17:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

Aktivní komunikační dovednosti asistentky:
• verbální komunikace: práce s hlasem, volba vhodných slov v různých situacích,
• neverbální komunikace: mimika, gesta, ale i usazení u stolu, pohled očí…atd.,
• komunikace telefonická, písemná, osobní.

Různé krizové situace v práci asistentky a jak je dobře vyřešit:
• pravidla práce s vlastním nadřízeným,
• jak elegantně zvládnout arogantní chování některých klientů,
• nerespektování role asistentky – z pozice šéfa i klienta,
• odlišné chování mužů a žen a možnosti reakcí na ně.

Další:
• vhodný dress code pro daný typ společnosti i typ cílového klienta,
• etiketa – jak elegantně pomoci v různých situacích šéfovi i sobě.

Nácviky řešení různých situací pod vedením zkušené lektorky.

Určeno

Tento seminář ocení asistentky, osobní sekretářky, vedoucí sekretariátů i recepční.

Přínos/cíl

Zvládněte svoji práci s přehledem, profesionalitou i elegancí.

Každý šéf vyžaduje od své asistentky jiné povinnosti.
Tento seminář vám pomůže zvládnout obvyklé i ty méně obvyklé náročné situace, které asistentská práce přináší – ať už jste asistentkou v nadnárodní korporaci, nebo „držíte stráž“ například na recepci u několika lékařů s plnými čekárnami.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

5 390 Kč bez DPH

6 522 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

9. 12. 2024
Praha
6. 1. 2025
Praha
12. 5. 2025
Praha

Cenové varianty

2422200

5 390 Kč

cena bez DPH

6 522 Kč

cena s DPH

242220A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 241 Kč

cena bez DPH

12 392 Kč

cena s DPH

242220B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 553 Kč

cena bez DPH

17 609 Kč

cena s DPH

242220C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 326 Kč

cena bez DPH

22 174 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

4. 12. 2024

Praha

6 hod

5 690 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

9. 12. 2024

Praha

6.75 hod

5 590 Kč

cena bez DPH

Novinka Prezenčně

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO