Letní škola marketingu
Každé léto pro vás připravujeme cyklus seminářů na aktuální témata marketingu. Co se změnilo? Jaké jsou trendy? Komplexní sérii školení v tomto zaštiťuje lektor, copywriter a konzultant pan Vít Baloušek.
Pod vedením zkušeného marketéra se přiučíte klíčovým dovednostem, především:
• Jak myslet marketingovým způsobem
• Jak zaujmout zákazníky nápaditým obsahem své marketingové komunikace
• Jaké komunikační strategie využít v době internetu a sociálních sítí
• Jak kreativně budovat a zhodnocovat vlastní značku
• Jak se na trhu odlišit od konkurence
• Jak získávat a udržovat věrné zákazníky
• Poznáte nové trendy – content marketing
Cyklus vede lektor s 25 lety praxe v marketingu, reklamě a zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur.
Moderní principy marketingového myšlení a řízení – content marketing
Co obsahuje marketingová strategie • segmentace cílové skupiny – persony • jak získávat nové zákazníky • content marketing – jak vytvářet atraktivní obsah • využití sociálních sítí jako komunikačního kanálu…a mnoho dalších témat.
Tvorba a řízení značky v konkurečním prostředí – brand management krok za krokem Definice pojmu brand a tvorba značky • jak restartovat svoji značku a proč to udělat • grafický manuál • budování hodnoty značky • co branding aneb kooperace značek – kdy se vyplatí • plus další témata.
Jak zvýšit efektivitu procesů v marketingu a reklamě Jednotná komunikační linka • briefing: klientský a kreativní brief • definování kreativního konceptu • psaní textů, tvorba vizuálů, nácvik psaní textů • spolupráce s komunikační agenturou…další témata z oblasti marketingu.
Revoluce v PR – když tiskové zprávy v době internetu nestačí Tvorba PR strategií: co změnit, proč a jak • nová mediální strategie a nové komunikační kanály • jaké formáty fungují v době digitální komunikace a sociálních sítí • video marketing, vlogy a blogy • na co si dát pozor při práci na PR…