Zpracování daňového přiznání PO – řádek po řádku na konkrétním příkladu
Lektoři
Ing. Dana Vankeová
Termín
10. 3. 2025; 9:00–14:00
Počet výukohodin
5
Program
• princip transformace výsledku hospodaření na základ daně z příjmů,
• položky zvyšující a snižující základ daně podle § 23 ZDP,
• daňové a nedaňové náklady,
• daňové odpisy, daňové opravné položky a daňové rezervy, včetně dopadu zastropování u vozidel kategorie M1
• odčitatelné položky,
• slevy na dani,
• výpočet daňové povinnosti,
• zálohy na další období – výpočet a termíny
• zpětné uplatnění daňové ztráty
• nerealizované kurzové rozdíly
Informace o nejdůležitějších změnách v účetnictví a daních z příjmů od 1. 1. 2025.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Seminář je určen účetním a ekonomickým pracovníkům z podnikatelské sféry, kteří budou sestavovat daňové přiznání podnikatelských právnických osob za rok 2024 a potřebují získat jistotu, že postupují správným způsobem.
Přínos/cíl
Po absolvování semináře budete vědět, jak sestavit daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2024.
Čeká vás podrobné seznámení s přípravou podkladů pro daňové přiznání právnických osob, s rozdíly mezi účetním a daňovým pohledem, s povinnostmi spojenými s účetní závěrkou.
Vysvětlen bude vztah základu daně k účetnímu výsledku hospodaření, podrobně bude probrána transformace výsledku hospodaření na základ daně, a to v jednotlivých řádcích daňového přiznání v návaznosti na účetnictví a také ustanovení zákona o daních z příjmů.
Pozornost bude dále věnována odčitatelným položkám a slevám na dani, výpočtu daňové povinnosti a výpočtu záloh na další období…
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme