Základní orientace v personalistice
Lektoři
Ing. Andrea Christianová
Termín
16. 1. 2025 ; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
Základní činnosti personalisty:
• personální administrace při výběru, nástupu i odchodu zaměstnance,
• podpora managementu, vztah managementu a personálního oddělení,
• personální komunikace uvnitř firmy,
• HR controlling a reporting,
• organizační změny,
• proces personálního plánování,
• hlavní odpovědnosti personalisty,
• návaznosti dalších personálních procesů,
• řešení případů z praxe, diskuze nad konkrétními dotazy.
Dále:
• role personalisty v motivaci a stabilizaci zaměstnanců,
• význam personalistiky z hlediska vedení společnosti.
Určeno
Seminář je určen pro všechny, kteří:
• začínají pracovat v oblasti personalistiky,
• se do personalistiky vracejí a rádi by osvěžili a aktualizovali své znalosti v této oblasti,
• pracují v jiné profesi, nicméně základní znalost personalistiky potřebují ke své práci.
Přínos/cíl
Odnesete si mnoho praktických a užitečných rad k vaší každodenní personalistické práci.
Získáte aktuální informace a praktické návody, jak připravovat, zpracovávat a následně profesionálně vést personální agendu.
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
3 190 Kč
cena bez DPH
6 290 Kč
cena bez DPH
6 290 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
2 890 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme