Účetnictví pro neúčetní v daňových souvislostech (podnikatelské subjekty)

Online

Lektoři

Ing. Simona Kropáčková

Ing. Simona Kropáčková

Detail lektora

Termín

19. 2. 2025 9:00–15:00 a 20. 2. 2025; 9:00–14:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

11

Program

1. den:
• účetnictví jako nástroj řízení a kontrolní systém,
• vazby účetnictví na kalkulace, reporting, vztah účetnictví a daní,
• organizace účetních prací ve firmě, oběh účetních dokladů,
• daňové povinnosti firmy v průběhu celého roku a jejich termíny,
• vnitropodnikové směrnice, jejich význam,
• hmotný a nehmotný majetek, účetní a daňové odpisy, rozdíly a principy,
• princip výpočtu DPH, základní pojmy (vlastní daňová povinnost, nárok na odpočet).

2. den:
• majetková a kapitálová struktura firmy,
• daňové a nedaňové náklady (velmi stručně),
• vybrané položky účetních výkazů (rozvaha, výsledovka, příloha),
• vazby mezi jednotlivými výkazy a jejich význam pro řízení firmy,
• pojmy výsledek hospodaření před zdaněním, po zdanění, zisk, ztráta,
• zálohy na daň z příjmu,
• závěr roku ve finanční účtárně, inventarizace,
• zveřejňování účetní závěrky,
• dotazy účastníků, diskuze.

Určeno

Kurz je určen všem pracovníkům, kteří při výkonu svých funkcí pracují s výstupy z účetnictví, daňovými doklady a účetní závěrkou, případně komunikují s účetními. Kurz je zvláště vhodný pro manažery a vedoucí pracovníky podnikatelských subjektů, kteří potřebují znát základní účetní principy pro finanční řízení. Vítaná je aktivní účast uchazečů zapojením do diskuze s jejich poznatky a dotazy z praxe.
U účastníků semináře nejsou vyžadovány předchozí znalosti z oblasti účetnictví.

Přínos/cíl

Kurz poskytuje základní přehled o výstupech z účetnictví podnikatelských subjektů a jejich využití ve finančním řízení podniku spolu s daňovými souvislostmi.

Cílem kurzu je seznámit vás se základními principy účetnictví. Pomůžeme vám lépe se orientovat v účetní závěrce. Důraz je kladen na využití nabytých poznatků v řízení firmy. Výsledkem má být lepší komunikace účetního oddělení s vedením firmy a efektivnější řízení firmy.

Poznámka

Samozřejmostí je osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 226 539 672), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX s.r.o.

+

5 380 Kč bez DPH

6 510 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

19. 2. 2025
Online
19. 2. 2025
Praha

Cenové varianty

25A1100

5 380 Kč

cena bez DPH

6 510 Kč

cena s DPH

25A110A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 222 Kč

cena bez DPH

12 369 Kč

cena s DPH

25A110B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

14 526 Kč

cena bez DPH

17 576 Kč

cena s DPH

25A110C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

18 292 Kč

cena bez DPH

22 133 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO